کد خبر 206861
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

امام جمعه یزد:

مدیریت‌ها در کشور باید مدیریت تحقیقی و کارگشا باشد

مدیریت‌ها در کشور باید مدیریت تحقیقی و کارگشا باشد

 امام جمعه یزد با تاکید به این که مدیریت‌ها در کشور باید مدیریت تحقیقی و کارگشا باشد، گفت: شهید بهشتی فردی متفکر و محقق بود و قضات استان نیز باید با الگوگیری از ایشان منش تفکری و تحلیلی داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ آیت‌الله «محمدرضا ناصری» در نشست با شورای قضایی استان یزد ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: شهید بهشتی فردی منظم و وقت‌شناس، مردم‌دار و دیندار بود که در زمان حیات خود به ملت ایران عشق می‌ورزید و به دنبال تحقق حقوق آنها بود.

وی افزود: شهید بهشتی فردی تحلیلگر و محقق بود که ساعت‌ها به مطالعه و تحقیق نسبت به موضوعات مختلف می‌پرداخت.

امام جمعه یزد با بیان این که شهید بهشتی الگوی بزرگ قضات کشور و استان است، گفت: باید همانند این شهید بزرگوار تفکر در موضوعات مختلف را در زندگی خود جای دهیم.

وی ادامه داد: مدیریت‌ها در کشور باید مدیریت تحقیقی و کارگشا باشد نه تنها مدیریت حفظی که توانایی حل مسئله را نداشته باشد.

ناصری با اشاره به ویژگی قاضی خوب، بیان کرد: یک قاضی خوب باید در هنگام مواجه با پرونده سخت و سنگین، راه‌حل‌هایی که در پس آن اندیشه و تفکر باشد ارائه دهد.

وی ادامه داد: اهمیت تفکر در زندگی و مشکلات آنقدر زیاد است که دشمن تلاش دارد در جنگ نرم نسل جدید را به مسیری حرکت دهد که هویت و تفکر پوشالی غرب را به آن‌ها تحمیل کند.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت بلند همتی در مسیر زندگی، عنوان کرد: همت بلند، تقویت ذهن در زمینه ارائه راهکار و گره‌گشایی و استقلال در رای و نظر سه مورد مهم است که باعث پیشرفت در زندگی  شخصی و اجتماعی هر فرد می‌شود.

«غلامعلی دهشیری» رئیس کل دادگستری استان نیز در این دیدار با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای‌ ایشان و از بزرگان انقلاب به دست منافقین کوردل به عنوان هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شد.

وی با بیان این که هفته قوه قضاییه فرصتی برای تبیین دستاوردهاست، گفت: شهید بهشتی در اوج دوران تهدید و ترور بین مردم رفته و تلاش می‌کرد تا از نزدیک مشکلات مردم را حل و فصل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha