کد خبر 206674
۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

علی نصیری:

بودجه حوزه پیشگیری و مدیریت بحران دو برابر شده است

بودجه حوزه پیشگیری و مدیریت بحران دو برابر شده است

رئیس سازمان مدیریت بحران تهران با بیان اینکه بودجه حوزه پیشگیری و مدیریت بحران دو برابر شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امروز ۱۵ دستگاه خودرو، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه جرثقیل ۳ تنی به مجموعه ناوگان مدیریت بحران افزوده خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، علی نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران تهران در مراسم افتتاح پروژه‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح سه پایگاه جدید پشتیبانی مدیریت بحران در شهر تهران خواهیم بود گفت: در مجموع پایگاه‌های مدیریت بحران در پایتخت به عدد ۱۰۷ خواهد رسید و تا پایان سال نیز ۳ پایگاه جدید مدیریت بحران در شهر تهران راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: ۵۲ پایگاه مدیریت بحران از سازمان ورزش شهرداری تهران بازپس‌گیری شده است البته همچنان در این پایگاه‌ها ورزش بانوان انجام خواهد شد و خللی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

نصیری در ادامه با اشاره به افتتاح سامانه پایش و پیش‌بینی مخاطرات هواشناسی گفت: این سامانه شامل ۲۲ ایستگاه بادسنجی، ۵ ایستگاه برف‌سنجی و میز پایش و پیش‌بینی دما، سمت و سرعت باد و ارتفاع برف است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص ارزیابی ایمنی مدارس شهر تهران گفت: ۴۵۰۰ مدرسه در شهر تهران وجود دارد که در فاز نخست ارزیابی ایمنی ۲۸۰۰ مدرسه در دستور کار قرار گرفته است که پروژه ارزیابی سلامت، ایمنی و محیط زیست مدارس منتخب شهر تهران (HSE) با حضور تیم‌های تخصصی و استفاده از تکنیک‌های طراحی شده با مراجعه به مدارس منتخب نسبت به بررسی مخاطرات و جمع‌آوری داده‌ها بر اساس فهرست انجام می‌پذیرد.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امروز ۱۵ دستگاه خودرو، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه جرثقیل ۳ تنی به مجموعه ناوگان مدیریت بحران افزوده خواهد شد.

آغاز ایمن‌سازی مدارس تهران

در ادامه مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با بیان اینکه رویکرد تشریفاتی سازمان مدیریت بحران تغییر کرده است گفت: هدف ما حرکت به سمت شهر ایمن و آماده است.

وی ادامه داد: با آموزش و پرورش اقدامی مشترک جهت ایمنی مدارس صورت گرفته است و بحث تعیین و تکلیف ساختمان‌های ناایمن انجام گرفت و ایمن سازی آنها آغاز شده است.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت‌: بودجه عمرانی در حوزه پیشگیری و مدیریت بحران دو برابر شده است.

در ادامه مجید باقری معاون منابع انسانی شهرداری تهران با بیان مجموعه مدیریت شهری نسبت به مدیریت بحران حساسیت دارند گفت: نمونه قرارگاهی کار کردن در حوزه مدیریت بحران مؤثر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha