کد خبر 206541
۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

گلکسی زدفولد ۶ احتمالاً از نمایشگری با نسبت‌تصویر مشابه پیکسل فولد بهره خواهد برد

گلکسی زدفولد ۶ احتمالاً از نمایشگری با نسبت‌تصویر مشابه پیکسل فولد بهره خواهد برد

سامسونگ احتمالاً در گلکسی فولد ۶ از نمایشگری با نسبت‌تصویر جدید استفاده کند اما این دستگاه همچنان به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مشابه زدفولد ۴ مجهز خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ درحالی‌که زمان زیادی تا معرفی گلکسی زدفولد ۵ سامسونگ باقی نمانده، گمانه‌زنی‌هایی درمورد نسل بعدی این محصول یعنی گلکسی زدفولد ۶ مطرح شده است. افشاگری به‌نام Tech_Reve می‌گوید گوشی تاشو زدفولد ۶ احتمالاً ازنظر طراحی تفاوت‌های بسیار زیادی با مدل‌های قبلی این محصول خواهد داشت که یکی از مهم‌ترین این تغییرات، استفاده از نسبت‌تصویر متفاوت است.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، احتمال دارد گلکسی زدفولد ۶ همچنان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به حسگر ISOCELL GN3 داشته باشد که نمونه‌ی آن را در گلکسی زدفولد ۴ نیز دیده‌ایم و این موضوع می‌تواند برای طرفداران گوشی‌های تاشو پرچم‌دار سامسونگ ناامیدکننده باشد.

گلکسی زدفولد ۴ از نسبت‌تصویر ۲۳٫۱:۹ بهره می‌برد و ظاهراً سامسونگ قصد دارد این ویژگی را در گلکسی زدفولد ۶ تغییر دهد و از نسبت‌تصویر مشابه پیکسل فولد بهره ببرد.

به‌هر حال، باید توجه داشته باشیم هنوز برای گمانه‌زنی درمورد گلکسی زدفولد ۶ زود است و نمی‌توان با اطمینان درمورد این محصول نظر داد. ازطرفی احتمال دارد استراتژی سامسونگ برای اعمال تغییرات در طراحی این گوشی تاشو با دریافت بازخورد از کاربران گلکسی زدفولد ۵ به‌طور کامل تغییر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha