کد خبر 206507
۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

حزب‌الله لبنان: آنچه در کرانه باختری آغاز شده، هرگز متوقف نخواهد شد

حزب‌الله لبنان: آنچه در کرانه باختری آغاز شده، هرگز متوقف نخواهد شد

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد، آنچه در کرانه باختری آغاز شده، هرگز متوقف نخواهد شد و آنچه اکنون در جولان شاهد هستیم، افزایش خواهد یافت تا زمانی که اسرائیل خود را شکست خورده و تحقیر شده بیابد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از العهد، هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: تمامی اتفاقاتی که در حال حاضر در کرانه باختری در جریان است از عملیات‌های قهرمانانه، انتفاضه فلسطینی‌ها و مبارزات نیروهای دلاور ما گرفته تا مبارزات مردم‌مان در قدس و تمام مناطق کرانه باختری و فلسطین، مساله بزرگی است که همه باید به آن توجه کنند چرا که موضوعی حیاتی است و پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگی را رقم خواهد زد.

صفی‌الدین در ادامه گفت: انتفاضه‌ای که در جولان در حال وقوع است، بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه و اهتمام تمامی اعراب، مسلمانان و نیروهای مقاومت منطقه قرار بگیرد. تحولات اخیر در کرانه باختری، جنین و جولان نشان می‌دهند آنچه مقاومت همواره خواستار آن بوده، در حال محقق شدن است.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان افزود: این امید است که در چشم و دل قهرمانان کرانه باختری و در چشم زنان، مردان و جوانان جولان می‌درخشد، این امید از مقاومت، پیروزی‌ها، سلاح‌ها، تجهیزات، شهدا، نیروها و سران آن نشات گرفته و مقاومت به این افراد مظلوم در کرانه باختری، قدس و جولان امید و قدرت مقابله با اشغالگران را می‌بخشد و ما به طور جدی روی آن حساب می‌کنیم و این امید آینده و مژده رهایی از اشغالگری است.

وی در پایان نیز تاکید کرد: آنچه در کرانه باختری آغاز شده، هرگز متوقف نخواهد شد و آنچه اکنون در جولان شاهد هستیم، تنها یک گام نبوده و گام‌ها در این مسیر افزایش خواهد یافت تا زمانی که طرف اسرائیلی خود را بیرون شده، شکست خورده و حقیر شده بیابد و این همان مطلبی است که همواره بیان کردیم و باز هم خواهیم گفت چرا که مقاومت در سطح کل منطقه و در تمامی معادلات به یک عامل جدی و قدرتمند تبدیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha