کد خبر 206499
۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

سرگرد رضایی:

نرم‌افزارهای سرقت اطلاعات به دنبال دسترسی به اطلاعات شهروندان هستند

نرم‌افزارهای سرقت اطلاعات به دنبال دسترسی به اطلاعات شهروندان هستند

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا اعلام کرد: نرم‌افزارهای سرقت اطلاعات به دنبال دسترسی به اطلاعات شهروندان هستند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرگرد "جواد مختار رضایی" جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا  با تاکید بر اینکه نرم‌افزارهای سرقت اطلاعات به دنبال دسترسی به اطلاعات شهروندان هستند، بیان داشت: این نرم افزارها قادر هستند به نام کاربری‌ها و رمزهای عبور شما دسترسی پیدا کرده و اطلاعات ورود و فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی را به دست بیاورند وحتی شغل شما را نیز هدف قرار دهند.
 
وی از عموم مردم خواست : در راستای پیشگیری از سرقت اطلاعات، همیشه از نرم‌افزارهای معتبر و از منابع رسمی استفاده کنید و دانلود و نصب نرم‌افزارها را از فروشگاه‌های معتبر داخلی انجام دهید.

این مقام مسئول افزود: از رمزهای عبور قوی و یکتا برای حساب‌هایتان استفاده کنیدو با مراجعه به بخش تنظیمات حساب‌هایتان، به اطلاعات حساب و امنیت دقت کنید زیرا بیش تر موارد ورود به حساب از دستگاه‌ها و مکان‌های ناشناخته ممکن است رخ دهد.

سرگرد مختاررضایی گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در حساب‌های خود، فوراً رمزعبور خود را تغییر دهید و اطلاعات را به مسئولان امنیتی مربوطه گزارش دهید و همواره از نسخه‌های به‌روز شده مرورگرها، سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای امنیتی استفاده کنید.

وی در پایان مطرح کرد: برای مراقبت از اطلاعات شغلی خود، از روش‌های امن برای انتقال و ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده کنید و اطلاعات محرمانه را با مراقبت فراوان محافظت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha