کد خبر 206486
۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

گم شدن کودک 7 ساله همدانی به طرز مرموز

گم شدن کودک 7 ساله همدانی به طرز مرموز

یگانه ضمنی 7 ساله دختر کوچولوی همدانی آخرین روزهای خرداد امسال در سناریوی عجیبی ناپدید شد و خانواده‌ای دل‌نگران او هستند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، ساعت 22 شب 29 خرداد ماه سال‌جاری دختر بچه‌ای به نام یگانه ضمنی که در خیابان محله‌شان در همدان مشغول بازی بود به طرز مرموزی ناپدید شد و با گذشت 3 روز همچنان خانواده‌اش خبری از دختر کوچکشان ندارند.

شب گم شدن یگانه

این کودک 7 ساله حوالی ساعت 10 شب برای بازی کردن با دوستانش به خیابان رفته بود تا با آنها مشغول بازی شود اما بعد از گذشت ساعاتی پدر در بازگشت به خانه متوجه می‌شود که خبری از دخترش نیست و سراغ یگانه کوچولو را از همسرش می‌گیرد و متوجه می‌شود دخترش برای بازی به کوچه رفته است اما اثری از دختر کوچولو و دوستانش در خیابان نبود.

گفت‌وگو با پدر یگانه کوچولو

کی متوجه گم شدن دخترتان شدید؟! وقتی از سر کار به خانه آمدم، دیدم نیست.

مادر یگانه کجا بود؟ مادر او به دلیل بی‌قراری یگانه برای رفتن به بیرون خانه به او اجازه داد اما بعد از مدتی درگیر کارهای خانه شده بود.

چه اقداماتی انجام دادید؟من به آگاهی و بیمارستان‌ها خبر دادم و عکس دخترم را به آنها داده‌ام که گفتند پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

وقتی یگانه در خیابان بود از همسایه‌ها یا دوستانش کسی او را ندیده است؟ دختر من ساعت 10 شب در خیابان بود و متأسفانه در آن وقت شب کسی در خیابان حضور نداشته است تا او را ببیند.

بنا بر این گزارش، این پرونده در دست بررسی پلیس همدان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha