کد خبر 206391
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

رئیس دادگستری استان اردبیل خبر داد:

استان اردبیل استان برتر کشوری در کاهش جمعیت کیفری است

استان اردبیل استان برتر کشوری در کاهش جمعیت کیفری است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: کاهش جمعیت کیفری از موارد مورد اشاره رهبر معظم انقلاب است و استان اردبیل بعنوان رتبه یک کشور در این زمینه معرفی شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل ۳۰ خرداد در مراسم تودیع و معارفه دادستان های اسبق و جدید اردبیل در سالن ولایت از رتبه یک کشوری استان اردبیل در کاهش جمعیت کشوری خبر داد و گفت: ۴۲ درصد آرای کیفری آرای جایگزین حبس می باشد.

وی بیان کرد: رتبه برتر کشوری را در ستاد دیه کشوری کسب کرده ایم و همچنین در بازسازی عتبات عالیات کارکنان مجموعه دادگستری استان با ارادتی که به اهل بیت (ع) دارند، رتبه اول کشور را در کمک به بازسازی عتبات عالیات کسب کرده اند.

حجت الاسلام کثیرلو به فعالیت ۷ دادگستری در سطح استان اشاره کرد و افزود: مرکز قضایی بخش تازه کند نیز افتتاح شد.

رئیس کل دادگستری اظهار کرد: ملاقات عمومی با مردم روزانه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر انجام می شود.

این مقام مسئول قضایی استان اضافه کرد: ۴۵۴ هزار فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است و از این تعداد ۳۳۰ هزار پرونده در دادسراها رسیدگی شده و ۱۲۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف استان رسیدگی انجام شده که ۴۵ درصد در شعبات شورای حل اختلاف به صورت مصالحه ای بوده است.

حجت الاسلام حسین کثیرلو از زحمات سید عبدالله طباطبایی در کسوت دادستان سابق اردبیل قدردانی و برای جلال آفاقی در مقام دادستان جدید آرزوی موفقیت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha