کد خبر 206361
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

آغاز به کار کارگروه‌های تخصصی در اجلاس سراسری بنیاد شهید و امور ایثارگران

آغاز به کار کارگروه‌های تخصصی در اجلاس سراسری بنیاد شهید و امور ایثارگران

کارگروه های تخصصی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه اجلاس سراسری مدیران برگزار شد و معاونان به تشریح برنامه ها و اهداف خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، کارگروه تخصصی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی با حضور مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و با هدف تشریح ساختار و برنامه های عملیاتی برگزار شد.

لازم به ذکر است، مدیران کل استانی، پرسش های خود را در زمینه برنامه های عملیاتی، ساختار و موضوعات مربوط به اداره کل پشتیبانی مطرح کردند و مدیران کل معاونت توسعه نیز به این پرسش ها پاسخ دادند.

در ادامه کارگروه معاونت آموزش و پژوهش با حضور دکتر مجتبی مدرس زاده معاون آموزش و پژوهش و مدیران کل معاونت تشکیل شد و در این جلسه به تبیین برنامه ها و اهداف این معاونت پرداخته شد.

گفتنی است، همچنین کارگروه معاونت مددکاری و مشارکت های مردمی با حضور دکتر محمود پاکدل و مدیران کل معاونت تشکیل شد و در این جلسه به تشریح ساختار جدید این معاونت، اهداف، ماموریت ها و عملکرد ادارات کل پرداخته شد و در پایان مدیران کل استانی به پرسش و پاسخ پرداختند.

در ادامه این مراسم نیز، دکتر محمد میرزابیگی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی به تشریح ساختار و اهداف این معاونت در خصوص پیاده سازی طرح های تحولی و برنامه های حوزه اجرایی برای پیشبرد این هدف سخنانی ارائه نمود.

در ادامه برنامه های اولین روز همایش کارگروه فرهنگی بنیاد شهید با حضور دکتر سید محمد صادق هاشمی و مدیران کل این معاونت برگزار شد. در این کارگروه یکی از اصلی ترین اهداف بنیاد شهید که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است توسط معاون آموزش تبیین و  تشریح شد.  

همچنین دکتر محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس به همراه مدیران کل معاونت به تشریح برنامه‌های معاونت حقوقی و امور مجلس پرداختند. در این جلسه پرسش و پاسخ کل استانی در این خصوص انجام گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha