کد خبر 206238
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس در گفتگو با حیات؛

تبدیل وضعیت ایثارگران استخدامی سال ۱۴۰۱ در دستور کار مجلس است/ لزوم رسیدگی به وضعیت ایثارگران در برنامه هفتم توسعه

تبدیل وضعیت ایثارگران استخدامی سال ۱۴۰۱ در دستور کار مجلس است/ لزوم رسیدگی به وضعیت ایثارگران در برنامه هفتم توسعه

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دوفوریتی برای پیگیری وضعیت ایثارگران استخدامی سال ۱۴۰۱ که هنوز تبدیل وضعیت نشده اند در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها و عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ گفت: نمی توان گفت که آنچه که خواسته به حق ایثارگران بود را تا به امروز تحقق داده ایم. ایثارگران برای انقلاب و کشور زحمت کشیده و هزینه های زیادی را داده اند.

وی ادامه داد: ما باید نسبت به جامعه ایثارگری حق شناسی کنیم و باید به آنها خدمت کنیم. آزادگان ما سالها سختی های زیادی را متحمل شدند، تصور یک روز زندان در زندان های دشمن که همواره با شکنجه بوده قابل تصور نیست که با ایثار و فداکاری و صبرشان آن روزها را سپری کردند امروز ما باید آن فداکاری ها را جبران کنیم و حداقل کاری که می توان انجام داد تکریم ار مقام آنهاست.

جوکار تاکید کرد: برنامه هفتم را پیش رو داریم که توسط دولت محترم تقدیم مجلس شده است یقینا بایستی در ارکان برنامه هفتم جایگاه  ایثارگران به خوبی دیده شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس عنوان کرد: خبر خوشی که می توان به ایثارگران داد این است که پیگیر وضعیت ایثارگران استخدامی سال ۱۴۰۱ که هنوز تبدیل وضعیت نشده اند هستیم که آن را در قالب طرح دو فوریتی مطرح کردیم. این طرح در سامانه، بارگزاری شده و در دستور کار مجلس قرار گرفته است که بی شک با موافقت نمایندگان به تصویب خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایثارگر IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    8 1
    خبری نشد؟؟