کد خبر 206185
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

عملیات احداث جاده کندرو مسیر زائران اربعین در آبادان آغاز شد

عملیات احداث جاده کندرو مسیر زائران اربعین در آبادان آغاز شد

شهردار آبادان گفت: عملیات احداث جاده کندرو مسیر عبور زائران اربعین حسینی حدفاصل میدان ثامن تا پل ایستگاه ۱۲ آبادان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ یاسین کاوه‌پور روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت جاده کندرو مسیر عبور زائران اربعین حسینی گفت: این طرح به طول یک کیلومتر و ۶۰۰ متر و عرض هشت متر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد و قبل از آغاز پیاده روی اربعین تکمیل خواهد شد.

وی افزود: این مسیر یکی از مسیرهای زائران اربعین حسینی به شمار می‌رود و ساخت آن موجب تردد آسان تر زائران اربعین حسینی از شلمچه می‌شود.

شهردار آبادان اظهارکرد: احداث نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی نیز در این طرح دیده شده تا خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به شکل بهتری انجام شود.

وی افزود: دسترسی و تردد آسان‌تر ساکنان کوی فرهنگیان و مسکن مهر که بیش از چهار هزار نفر را در بر دارد از دیگر مزیت‌های اجرای این طرح است.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین گفت: طرح‌های خوبی در چند ماه اخیر با تلاش شهردار و مجموعه شهرداری آبادان اجرا شده که بارقه‌ای از امید را در شهروندان ایجاد کرده‌اند.

احسان عباسپور با بیان اینکه احداث کندرو در مسیر زائران اربعین حسینی، تسهیل فرآیند تردد را برای زائران در پی دارد، افزود: با توجه به اینکه این مسیر یکی از پرترددترین مسیرهای شهر است تردد برای ساکنان منطقه را سخت کرده بود.

وی ادامه داد: پس از بهره‌برداری از این طرح باید مسیر به گونه‌ای باشد که مشکلی برای تردد زائران اربیعن حسینی ایجاد نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha