کد خبر 206175
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

فرماندار گناوه: خدمات دولت باعث شتاب توسعه ای این شهرستان شده است

فرماندار گناوه: خدمات دولت باعث شتاب توسعه ای این شهرستان شده است

فرماندار گناوه گفت: بررسی عملکرد ۲ ساله دولت مردمی ایران قوی در این شهرستان بیانگر شتاب در اجرای طرح های زیرساخت توسعه ای، ارتقای شاخص ها و افزایش رضایتمندی مردم این شهرستان شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمد تقی صفری روز دوشنبه در آیینی به مناسبت ۲۸ خرداد سالروز پیروزی دولت مردمی ایران قوی در سیزدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری با عنوان " خدمات به توان جهاد " اظهار کرد: در مدت ۲ سال از روی کارآمدن دولت مردمی و انقلابی دکتر آیت الله رئیسی برای این شهرستان اتفاقات و دستاوردهای خوبی از جمله فعال شدن چندین طرح رها شده و نیمه تمام به دنبال داشته است که باید توسط مسئولان مربوطه به مردم شایسته بازگو و اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: دولت سیزدهم در پیشبرد اهداف عالیه نظام و خدمات رسانی شایسته به ملت، خدا و مردم محوری را از ابتدای روی کارآمدن در دستور کار خود قرار داده است.

فرماندر گناوه یادآورشد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با داشتن رهبری فرزانه و دولتی مردمی توانسته است در ابعاد مختلف باعث اقتدار و صلابت کشور در عرصه های داخلی و خارجی شود.

صفری گفت: فعال شدن پروژه سالن یک هزار و ۵۰۰ نفری بانوان، ۱۲ کیلومتر جاده کمربندی، جاده ارتباطی گناوه به گچساران، امتداد جاده ساحلی به سه روستای گردشگری و احداث پل کمربندی در مسیر مرقد سیدرضا از عمده دستاوردهای دولت در این شهرستان است.

وی بیان داشت: طرح توسعه بندرگناوه ، توسعه آبزی پروری و طیور، فعال شدن ۳۴ طرح در شهرک صنعتی بندر ریگ و اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان برای برق رسانی مجتمع شیلاتی در روستای رودشور شمالی بخش بندر ریگ بخش دیگری از اقدامات دولت در این شهرستان است.

صفری با بیان اینکه در روستاهای این شهرستان در حوزه زیرساختی بهداشت و سلامت، ورزشی و عمرانی اتفاقات خوبی رقم خورده است، افزود: در مدت یک سال اخیر ۴۰۰ هزار مترمربع معابر و کوچه های سطح روستاهای این شهرستان آسفالت شده است.

پایان بخش این همایش سخنرانی امام جمعه بندرریگ بود و اظهار کرد: گزارش‌های خوب و امیدبخشی در این همایش توسط مسئولان تشریح شد و باید ازطریق فضای مجازی و عمومی به اطلاع مردم برسد.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش گفت: در برهه کنونی که دشمنان به شیوه های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب و اختلاف در جامعه هستند، باید با جهاد تبیین نقشه های آنها را خنثی و برملا و در بین مردم امیدآفرینی کنیم.

در این آیین که در تالار بهزاد گناوه برگزار شد، فرماندار و روسای ادارات شبکه بهداشت و درمان، بنادر و دریانوردی، ورزش و جوانان و بخشدار بندرریگ اقدامات و خدمات دولت را ارایه کردند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha