کد خبر 206050
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

رهبر فرزانه انقلاب به توان بالای فراجا اطمینان و اعتماد دارند

رهبر فرزانه انقلاب به توان بالای فراجا اطمینان و اعتماد دارند

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بر توان بالای فراجا در زمینه مقابله با ناامن کنندگان امنیت کشور اعتماد و اطمینان دارند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان افزود: فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بهتر از من که در فراجا مشغول به خدمت هستم، این فرماندهی و نیروهای تحت امر آن را می‌شناسند و از توان بالای آنان آگاه هستند.

وی ادامه داد: عوامل این نیرو در بندرعباس کاری کنند که مردم از نظر وجود امنیت احساس آرامش کنند که شرایط با گذشته متفاوت، امن‌تر و متحول تر شده است و این توان در نیروهای فراجا وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در فراجا در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات سال گذشته پرداخت و اضافه کرد: اغتشاشات طراحی و برنامه‌ریزی شده از سوی دشمنان نظام در سال گذشته با شعارهای گمراه کننده با درایت مردم و حضور نیروی‌های تامین کننده نظم و امنیت در صحنه خنثی و به موفقیت نرسید.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطر نشان کرد: این طرح و برنامه‌ریزی که دشمنان برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده بودند به فضل الهی شکست خورد و اگر در هر کشور دیگری اجرا می‌شد شاید به موفقیت می‌رسید.

در پایان این آیین از تلاش‌های حجت الاسلام ابراهیم صفورایی تقدیر و حجت الاسلام طالب غفاری به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی انتظامی هرمزگان معرفی شد.

حجت الاسلام ابراهیم صفورایی به عنوان رییس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان جنوبی منصوب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha