کد خبر 206033
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

هدف از راه اندازی صندوق بیمه کشاورزی توزیع عادلانه منابع است

هدف از راه اندازی صندوق بیمه کشاورزی توزیع عادلانه منابع است

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور  گفت: هدف از راه اندازی این صندوق توزیع عادلانه منابع خدمت رسانی هر چه بیشتر به آحاد جامعه است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ «بیت اله برقراری » روز یکشنبه در آیین افتتاح ساختمان مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی در اراک، افزود: امام راحل لحظه‌ای از خدمت به مردم غفلت نکرد و این ویژگی باید الگو تمام مسولان باشد.

وی بیان کرد: وقتی به مردم خدمت و دستگیری می شود احساس آرامش شکل می گیرد، بنابراین مسئولان نباید فرصت خدمت را از دست بدهند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: نباید فرصت خدمت را از دست داد و همه چیز محدودیت دارد آنچه باقی می ماند حل مشکلات مردم است کسی که بنای خیر پایه گذاری کند از ثواب بهره مند می شود.

برقراری افزود: صندوق بیمه کشاورزی و اجتماعی بنای نیکی است و هدف از شکل گیری آن خدمت رسانی است.

وی خاطرنشان کرد: همه کسانی که در این ایجاد صندوق نقش دارند ثواب می‌برند و باید صادقانه تلاش کرد و فرصت را از دست نداد.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: اگر کارها با اخلاص باشد خیرات دو دنیا را به دنبال دارد.

برقراری به زندگی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: باید نسبت به بیت المال حساس بود همانطور که این شهید بزرگوار این گونه بود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی گفت: تمام ظرفیت این صندوق در جهت حمایت از کشاورزان بکار گرفته شده است.

محمد صادق زهدی افزود: وضعیت پرونده ۶ هزار بازنشسته استان مرکزی از سال ۹۶ تاکنون ساماندهی شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی گفت: امسال به ۸۰ روستا سرکشی انجام و خدمات قابل توجهی به ساکنان این روستاها ارائه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha