کد خبر 205918
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

سرپرست بنیاد شهید استان کرمان در گفتگو با «حیات»؛

برنامه‌های پیشنهادی به مناسبت هفته قوه قضائیه بنیاد شهید کرمان

برنامه‌های پیشنهادی به مناسبت هفته قوه قضائیه بنیاد شهید کرمان

سرپرست بنیاد شهید استان کرمان گفت: تهیه بسته های فرهنگی از سخنان شهید دکتر بهشتی و شهید نصیری لاری به همراه زندگینامه آنها در فضای مجازی، دیدار با جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا دستگاه قضایی و تبلیغات محیطی در خصوص هفته قوه قضائیه و شهدا دستگاه قضایی برنامه‌های پیشنهادی به مناسبت هفته قوه قضائیه بنیاد شهید کرمان است.

سعید ایرانمنش سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفتگو با حیات با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی به مناسبت هفته قوه قضائیه از سوی بنیاد شهید کرمان گفت: برنامه‌ریزی و مشارکت در مراسم گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا دستگاه قضایی و تبلیغات محیطی در خصوص هفته قوه قضائیه و شهدا دستگاه قضایی از جمله برنامه‌های این استان است.

وی افزود: تهیه بسته های فرهنگی از سخنان شهید دکتر بهشتی و شهید نصیری لاری به همراه زندگینامه آنها در فضای مجازی و جلسه ملاقات با ایثارگران جهت حل مشکلات قضایی و حقوق این عزیزان نیز از برنامه‌های هفته قوه قضائیه است.

ایرانمنش اضافه کرد: همکاری و مشارکت در مراسم محوری به مناسبت 7 تیرماه و پیشنهاد جهت چاپ جاودانه‌های تاریخ ویژه‌نامه شهدای هفتم تیر ماه سال 1360 از جمله برنامه‌های اوایل تیرماه بنیاد شهید کرمان است. 

سرپرست بنیاد شهید کرمان رسیدگی تخصصی به مشکلات حقوقی و قضایی خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را یک امر مهم دانست و بیان کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران، جان خود را که ارزشمندترین دارایی آن‌ها در دنیای مادی بوده، در راه امنیت جامعه فدا کرده‌اند که این ایثارگری‌ها با هیچ مزیت دنیایی قابل جبران نیست. به همین خاطر خدمت و حمایت از حقوق خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران از جمله وظیفه‌های اصلی ماست و همواره باید در این خصوص تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha