کد خبر 205882
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

دیدار مردمی معاونان دادستان تهران برگزار شد

دیدار مردمی معاونان دادستان تهران برگزار شد

ده تن از معاونان دادستان تهران پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام الجواد واقع در میدان هفت تیر با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کردند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ به نقل از قوه قضاییه، ۱۰ تن از معاونان دادستان تهران، در اجرای منویات رهبری و سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضائیه در خصوص ارتباط مستقیم با مردم و در بین مردم بودن، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام الجواد (ع)، واقع در میدان هفت تیر با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کردند.

در این برنامه ۸ تن از معاونان ستادی و دو تن از معاونان قضایی دادستان (سرپرستان نواحی ۶ و ۳۸ دادسرای عمومی و انقلاب تهران) با حضور در میز خدمت حقوقی و قضایی پای اظهارات و درد دل‌های مردم نشستند و در رابطه با مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی شهروندان، ارشادات و راهنمای‌های لازم را ارانه کردند.

دادستان تهران و معاونان وی در نواحی ۳۲ گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران، به صورت جداگانه و طبق زمان بندی معین تا پایان سال جاری، هر ماه حداقل با حضور در یکی از مساجد واقع در نواحی تحت مدیریت، با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی می‌کنند.

دادستان تهران، روزهای چهارشنبه هر هفته نیز با حضور در برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران در دادسرای مرکز ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و مراجعان به مشکلات و درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha