کد خبر 205876
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

استاندار مرکزی: حل مشکلات جامعه در گرو حرکت جهادی است

استاندار مرکزی: حل مشکلات جامعه در گرو حرکت جهادی است

استاندار مرکزی گفت: حل مشکلات جامعه در گرو نگاه و حرکت جهادی است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ « فرزاد مخلص‌الائمه» روز شنبه به مناسبت سالروز تشکیل جهادسازندگی در گردهمایی جهادگران و سنگرسازان استان‌های مرکزی و کردستان در اراک، افزود: همیشه این سوال وجود دارد که امام راحل چه دیدند که دست به تشکیل تعدادی نهاد انقلابی پس از پیروزی انقلاب زدند، با وجود اینکه همه آنها سازمان‌هایی داشتند که وظایفی برعهده آنها بود.

وی بیان کرد: دیوان سالاری بیمار و معیوبی که از اوایل دهه ۵۰ به شدت در نظام اداری کشور سایه انداخت و در چمبره خود گرفت و هنوز بعد از ۵۰ سال، هنوز ریشه‌های آن باقی مانده است، باعث ایجاد تشکیل این گروه‌ها توسط امام راحل شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: امام راحل به درستی یک مسیر را تشخیص دادند و مجموعه‌هایی را با حضور جوانان و گروه‌های تحول‌گرا ایجاد کردند و سازمان‌های انقلابی و جهادی در این نگاه شکل گرفت تا نقیصه نظام اداری را که مردم از آن ناراضی بودند و آسیب دیده بودند، جبران کند.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: این اقدام امام راحل به نوعی انقلاب اداری بود که امام راحل در کنار انقلاب فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، انجام داد.

وی گفت: عنوان جهاد و جهادگری که نقل محافل انقلابی در سال‌های اخیر است، یادگار جهادسازندگی است.

استاندار مرکزی یادآور شد: کارهای بزرگی توسط سه هزار سنگرساز شهید بی‌سنگر کشور انجام شده که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مخلص‌الائمه بیان کرد: راه اقدام جهادی همچنان باید با شتاب دنبال شود و تنها راه صحیح در حل مشکلات، اقدام جهادی است و تحول جز از این راه نیست.

وی تصریح کرد: عامل اصلی نظام اداری بیمار، نفت است و رهبر معظم انقلاب فرمودند نفت این ثروت خدادادی، عامل فروریختگی‌های فراوان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماع است.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha