کد خبر 205847
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

جابجایی مسافر از طریق فرودگاه خرم آباد ۳۶ درصد افزایش یافت

جابجایی مسافر از طریق فرودگاه خرم آباد ۳۶ درصد افزایش یافت

مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد گفت: هشت هزار و ۸۵۷ مسافر طی ۲ ماهه نخست امسال از طریق این فرودگاه جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ علی کاملی افزود: سه هزار و ۶۵۵ مسافر در فروردین ماه و پنج هزار و ۲۰۲ نفر نیز اردیبهشت ماه امسال در مسیر خرم آباد – تهران – خرم آباد جابجا شده است.

وی اظهار داشت: فروردین ماه امسال ۴۸ سورتی پرواز مسافری توسط فرودگاه خرم آباد برقرار شده که نسبت به فروردین پارسال ۱۴ درصد کاهش یافته اما با این وجود استقبال مسافران از ناوگان هوایی خرم‌آباد ۱۰ درصد افزایش داشته همچنین زمین گیر شدن ناوگان ATR شرکت هواپیمایی ایران ایر و عدم انجام پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در روزهای تعطیل از دلایل کاهش تعداد پروازهای فروردین ماه ۱۴۰۲ در فرودگاه خرم‌آباد بوده است.

کاملی ادامه داد: همچنین فروردین ماه امسال ۲۸ هزار و ۲۳۲ کیلوگرم بار از طریق فرودگاه خرم‌آباد جابه‌جا شده که افزایش ۱۳ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد همچنین گفت: پنج هزار و ۲۰۲ مسافر طی اردیبهشت ماه امسال از طریق این فرودگاه جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش نشان می دهد که این تعداد از طریق ۶۲ سورتی پرواز مسافرت کرده اند.

وی با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی پروازهای فرودگاه در اردیبهشت ماه امسال نسبت به سال قبل ادامه داد: اردیبهشت ماه امسال ۳۲ هزار و ۴۸۴ کیلوگرم بار از طریق فرودگاه خرم آباد جابجا شده که افزایش ۷۰ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

هم اکنون در هفته ۱۴ سورتی پرواز در مسیر خرم آباد – تهران – خرم آباد توسط شرکت های هواپیمایی ماهان و ایران ایر انجام می شود و مسافران می توانند جهت کسب اطلاع از تاریخ و ساعت پروازها با شماره ۱۹۹ تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha