کد خبر 205845
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

استاندار سیستان و بلوچستان:

حفر ۵۵ حلقه چاه برای تامین آب شهر زاهدان در حال انجام است

حفر ۵۵ حلقه چاه برای تامین آب شهر زاهدان در حال انجام است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:۵۵ حلقه چاه برای تامین آب شهر زاهدان در نظر گرفته شده که عملیات بهره برداری از این چاه‌ها به سرعت در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمد کرمی در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار زاهدان اظهارداشت: آینده نگری در انجام پروژه‌های شهری مورد توجه مسوولان قرار گیرد و در اجرای طرح‌ها باید حداقل بازه زمانی ۱۰ ساله را مدنظر قرار دهند.

وی بیان کرد: با تغییر نگاه‌ در انجام کارها باید به توانایی و مشارکت مردم در کارها بویژه مسائل شهری توجه داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به کارهای انجام شده در حوزه عمرانی شهرداری زاهدان تصریح کرد: اقداماتی که صورت گرفته با توجه به جمعیت شهر زاهدان که در حال رشد نیز هست، کافی نیست.

وی تاکید کرد: مسوولان بدانند؛ کار نشدنی حتی در سخت‌ترین پروژه‌ها وجود ندارد، ولی باید اراده‌تان را قوی کنید.

کرمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان افزود: با برنامه‌ریزی می‌توانیم از ظرفیت اوقات فراغت نوجوانان در ایام تابستان در اجرای طرح‌های زیباسازی فضای شهری استفاده کنیم.

وی خطاب به شهردار و مدیران شهرداری زاهدان بیان کرد: از ظرفیت دانشجویان دانشگاه هنر در پروژه‌های مبلمان شهری بهره گرفته شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به عدم آگاهی مردم نسبت به خدمات ارائه شده تصریح کرد: در زمینه خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی عمومی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از بازرسان استانداری با عنوان ارباب رجوع به ادارات مراجعه می‌کنند، اذعان کرد: متاسفانه این بازرسان شاهد عدم حضور برخی از کارمندان در محل کارشان بوده‌اند.

کرمی با تاکید بر جدیت در پیگیری طرح‌ها بیان کرد: در واگذاری و اجرای پروژه‌ها باید زمانبندی طرح مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع مبلمان شهری گفت: ساخت و نصب المان های شهری باید بر مبنای علم، دانش، مطالعه و بررسی دقیق انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha