کد خبر 205833
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۹

کریمیان در گفتگو با «حیات»:

پرونده نوسازی مدارس کاشی آبی در حال حل و فصل است

پرونده نوسازی مدارس کاشی آبی در حال حل و فصل است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران مطرح کرد: بسیار امیدواریم‌که به زودی پرونده نوسازی مدارس کاشی با همکاری شهردار تهران برای همیشه حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، اردیبهشت ماه سال جاری رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران در ارتباط با روند نوسازی مدارس کاشی آبی شهر تهران اعلام کرد اسناد این مدارس که طی سالیان گذشته توسط شهرداری‌ها ساخته شده‌است هنوز از نظر قانونی تعیین تکلیف نشده و اسناد آن از سوی شهرداری به آموزش و پرورش منتقل نیافته است. بنابراین سازمان نوسازی نمی‌تواند از نظر قانونی اقدام به بازسازی این مدارس فرسوده کند.

این در حالیست که برای ورود خیرین و سازمان نوسازی مدارس به چرخه بازسازی، می‌بایست، نواقص موجود در این اسناد برطرف شود.

آیا پرونده همچنان در انتظار تایید شهرداری تهران است؟

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در رابطه با روند نوسازی مدارس کاشی آبی در پایتخت به خبرنگار اجتماعی حیات گفت: آموزش و پرورش در این مسیر با شهرداری تهران تعامل بسیار خوبی داشته است و پرونده مدارس کاشی آبی که از سالیان گذشته بی نتیجه مانده است اکنون، الحمدلله با نگاه  فاخر و حمایت گرایانه شهردار تهران در حال پیگیری است.

وی افزود: در این‌رابطه نیز نشست ها و جلسات متعددی برگزار و سازوکارها و راهکارهای موجود پیشنهاد و درحال بررسی است. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران مطرح کرد: بنابراین بسیار امیدواریم‌که به زودی پرونده نوسازی مدارس کاشی برای همیشه حل و فصل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha