کد خبر 205723
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

زنجان درصدد افزایش تعاملات تجاری با کشور ارمنستان است

زنجان درصدد افزایش تعاملات تجاری با کشور ارمنستان است

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: رویکرد و نگاه اتاق بازرگانی این استان، افزایش مراودات با کشور ارمنستان بوده و زنجان اولین استانی است که سفیر جدید ایران در ارمنستان به آن سفر کرده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ صمد یوسفی اصل روز پنجشنبه در نشست مشترک فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه های اداری استان با سفیر جدید ایران در ارمنستان افزود: زنجان پیش از این در حوزه نساجی و برق با کشور ارمنستان مراوده داشت که اکنون این مهم در حوزه‌ های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: طی چند سال اخیر، ایران به عنوان شریک سوم ارمنستان به شمار می رود در حالی که زمانی رتبه کشورمان به این لحاظ پایین بود.

این مسوول ادامه داد: در زمان حاضر نگاه ها نسبت به تعاملات در مقایسه با گذشته متفاوت تر شده است و امیدواریم استان زنجان نیز بتواند بیش گذشته در این خصوص نقش آفرین باشد.

یوسفی افزود: اتاق بازرگانی بر مبنای برنامه ریزی ها تلاش دارد در راستای افزایش صادرات، هفته ای ۲ بار با سفرا و رایزنان جلساتی را برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع هدف بر این است که با ۸۰ درصد از سفرا و رایزنان تاثیر گذار جلساتی برگزار کنیم که در این میان کشور ارمنستان اهمیت بیشتری دارد.

این مسوول ادامه داد: اگر کیفیت محصولات تولیدی جدی گرفته شود، توان رقابت با کشورهای مختلف را داریم همچنین برند کالاها با نام خلیج فارس اثرگذاری بهتری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha