کد خبر 205690
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

فرماندار همدان:

یک مجموعه تولیدی ۳۵۰ نفر از بانوان همدانی را مشغول به کار کرد

یک مجموعه تولیدی ۳۵۰ نفر از بانوان همدانی را مشغول به کار کرد

فرماندار همدان گفت: مجموعه تولیدی صنایع دستی در یکی از محلات حاشیه شهر همدان برای ۳۵۰ نفر از بانوان به طور مستقیم اشتغال خانگی ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ مسلم مخفی در بازدید از مجموعه تولیدی یاس الوند با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع دستی و اشتغال خانگی اظهار داشت: اینگونه مشاغل با سرمایه گذاری اندک و کمترین امکانات، اشتغالزایی قابل توجه و گاهی معادل یک شرکت بزرگ تولیدی اشتغالزایی به همراه دارد.

وی، در خصوص ارائه تسهیلات بانکی برای توسعه فعالیت های این شرکت و افزایش اشتغالزایی قول مساعدت و همکاری داد.

فرماندار همدان اظهار داشت: شرکت تولیدی یاس الوند همدان علاوه بر فروش محصولات تولیدی در اقصی نقاط کشور مشتریانی از عراق، افغانستان و دیگر کشورهای همسایه دارد.

مخفی ادامه داد: لیف های دستباف نخی ممتاز، عروسکی و تزئینی، کیسه های حمام با تنوع رنگ و مدل های مختلف، پک های بهداشتی مخصوص استفاده در هتل ها، استخرها و حمام ها از جمله تولیدات این شرکت تولیدی صنایع دستی است.

وی یادآور شد: شرکت تولیدی یاس الوند تولید کننده لیف و کیسه دستباف و لوازم بهداشتی حمام با سابقه بیش از ۲ دهه فعالیت در امر تولید اکنون توانسته است یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی حمام در کشور باشد.

فرماندار همدان، مشاغل خانگی را راهی برای توانمندسازی اقشار کم درآمد دانست و افزود: توسعه مشاغل خانگی بانوان، توانمندسازی اقشار کم درآمد و فراهم ساختن زمینه اشتغال این اقشار در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha