کد خبر 205688
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد؛

ایجاد شهرهای ساحلی جدید در سیستان و بلوچستان/ اعمال سلیقه‌های شخصی عامل عقب ماندگی و توسعه

ایجاد شهرهای ساحلی جدید در سیستان و بلوچستان/ اعمال سلیقه‌های شخصی عامل عقب ماندگی و توسعه

 استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه توسعه دریا محور عامل ایجاد اقتصادی پایدار است، گفت: طراحی و ایجاد چند شهر ساحلی جدید را در دستور کار داریم.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمدکرمی در جلسه با تعدادی از سرمایه گذاران با اشاره به اهمیت اقتصاد دریا محور اظهار داشت: مسئولان برای ایجاد اقتصاد مردمی و افزایش نقش مجموعه‌های خصوصی در اقتصاد تلاش کنند.

وی بیان داشت: دولت باید زیرساخت‌ها را برای فعالیت بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف از جمله معدن، کشاورزی، شیلات، دامداری، مرغداری، صنایع تبدیلی، شرکت‌های دانش بنیان و... فراهم کند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: با توجه به ظرفیت های استان باید شاهد پیشرفت و توسعه منطقه باشیم.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی و همراهی دستگاه های اجرایی در سرعت دادن به پیشرفت استان تصریح کرد: باید مدیران کل به زیر مجموعه‌هایشان اشراف کامل داشته باشند.

کرمی بیان داشت: اعمال سلیقه‌های شخصی در کار، دوگانگی در تصمیم گیری و برخی خطاها در دستگاه‌های اجرای عامل عقب ماندگی در کارهاست و حتما با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خاص هر منطقه  از جمله بخش زرآباد در کاشت محصولات و بهره‌گیری از ظرفیت هر شهرستان با یک برنامه مناسب در توسعه مناطق استان تاکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر جدیت در کارها اذعان کرد: همت در انجام کارها، دنبال کارهای نشدنی بودن و کمک و هم افزایی باعث می‌شود نتیجه خوبی حاصل شود.

وی با تاکید بر داشتن نگاه‌های فراملی بیان داشت: در برنامه‌ریزی برای تولید کالاها باید کشورهای هدف مورد بررسی قرار بگیرند و کشورهای واردات کننده کالا شناسایی شود.

کرمی تصریح کرد: در انجام کارها باید تمام جوانب سنجیده شود، نباید برای اجرای یک پروژه ثروت‌های اصلی منطقه را نابود کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha