کد خبر 205654
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

حسین عبدی، وقت را برای صعود تنظیم کنید

حسین عبدی، وقت را برای صعود تنظیم کنید

با همه ی چالش ها در مسیر آماده سازی تیم نوجوانان ایران، این تیم آماده ی صعود به جام جهانی است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ بعد از اینکه تیم جوانان ایران با شکست یک بر صفر در برابر عراق از صعود به جام جهانی باز ماند، حالا همه ی نگاه ها به تیم نوجوانان ایران است. تیمی که حسین عبدی برای آن زحمات زیادی کشید.

دو سال پیش قرار بود، حسین عبدی با این تیم مسیر صعود به جام جهانی را طی کند اما کرونا هم مسابقات جام ملت ها را لغو کرد و هم مسابقات جام جهانی را تا نوبت به یک گروه جدید برسد. گروهی که در یکی دو سال اخیربه همراه حسین عبدی زحمات زیادی کشیدند. آنها بیش از یک سال است که تمرین می کنند. سختی های زیادی را با جان خریدند و این خستگی به شرطی از تن آنها خارج می شود که در بانکوک جشن صعود به جام جهانی بگیرند.

حسین عبدی به تیمش خیلی امیدوار است. آنها در بازی دوستانه با عربستان به خوبی نشان دادند، به هارمونی و هماهنگی خوبی دست پیدا کرده اند و در یک کلام شایسته ی صعود به جام جهانی هستند. حسین عبدی هم چیز را برای صعود به جام جهانی تنظیم کرده است. حتی ساعتش. او امیدوار به ارایه بازی های منطقی از سوی شاگردانش در بازی های گروهی است. بازی هایی که می تواند درس های خوبی به این تیم برای صعود به جام جهانی بدهد. آنها بعد از صعود از مرحله ی گروهی به عنوان تیم اول یا دوم تنها نیازمند پیروزی در بازی یک چهارم نهایی هستند. نوجوانان ایران جمعه با افغانستان استارت می زند. یک شروع خوب از سوی شاگردان حسین عبدی. بعد از این بازی بیشتر می توان در مورد این تیم شایسته صحبت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha