کد خبر 205606
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

دبیر شورای امر به معروف بنیاد شهید و امورایثارگران در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

فعال شدن گشت ارشاد مدیران در بنیاد شهید 

فعال شدن گشت ارشاد مدیران در بنیاد شهید 

حقیقی دبیر شورای امر به معروف بنیاد شهید و امورایثارگران کشور از فعال شدن گشت ارشاد مدیران در این بنیاد خبر داد.

سعید حقیقی دبیر شورای امر به معروف و مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امورایثارگران کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات گفت: گشت ارشاد مدیران با هدف تحقق اصل سلامت اداری و حقوق شهروندی و رعایت موازین اداری و اخلاقی، رصد و احصای تخلفات احتمالی همچون ترک فعل، تبانی و ویژه خواری، فساد، رشوه، اختلاس و سوء استفاده اقتصادی، سوء جریان مالی و  رفتاری، حیف و میل بیت المال، سوءاستفاده اموال و منابع بیت المال برای امور انتخاباتی و تبلیغاتی و ... در بنیاد شهید و امور ایثارگران فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: بنیاد شهید نهادی است که بواسطه انتساب ماهوی با فضای ایثارگری و شهادت  منزه و مطهر است اما در این دستگاه مطهر، حتی موارد اندک احتمالی از تخلف یا جرم  نیز پسندیده نیست.

حقیقی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در تحقق عدالت و شفافیت خاطر نشان کرد: دستورات موکد ریاست عالی بنیاد و رئیس محترم شورای امربه معروف و نهی از منکر بنیاد شهید مبتنی بر هوشیاری و نظارت دقیق و بدون تعارف بوده و هست.

دبیر شورای امر به معروف  بنیاد شهید و امور ایثارگران از مردم و به خصوص جامعه ایثارگری کشور خواست تا گزارشات و اخبار مستند و واقعی خود را از طریق شماره 09024375039 در پیام رسان های داخلی به صندوق مجازی ارتباط با اداره کل بازرسی و دبیرخانه شورای امربه معروف بنیاد شهید ارسال نمایند.

گفتنی است، گزارش سوء جریان یا تخلف احتمالی ارسال شده می بایست صحیح و به همراه مدارک و مستندات متقن و به دور از هرگونه شعارزدگی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهبود حیدری کلور IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    اینجانب یکی از جانبازان جنگ تحمیلی میباشم امیدوارم به حرف گوش دهید مدتی حالت اشتغال بودم و دیدم در منزل عضاب روان پیدا کردم رفتم اداره اداره هم دارند اذیت میکند ححقم رانمدهند اذیت روحی میکند ای چرا اشتبا۰کردم رفتم سرکار