کد خبر 205590
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰

مدیرعامل سمتکو در گفتگو با «حیات» خبر داد:

نمایش توانمندی‌های سایپا در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت و ماشین آلات

نمایش توانمندی‌های سایپا در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت و ماشین آلات

«علیزاده» گفت: شرکت سمتکو در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت و ماشین آلات، به ارائه تازه‌ترین دستاوردها و فناوری‌های نوین خود در صنعت ترمزسازی و عرضه جدیدترین محصولات این شرکت پرداخت.

«امیرحسین علیزاده»، مدیرعامل سمتکو، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات؛ با اشاره به توانایی این شرکت در خصوص طراحی، تولید و مونتاژ انواع مجموعه های فوق ایمنی در زمینه سیستم ترمز خودرویی اظهار داشت  شرکت سمتکو به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین زیرمجموعه ترمزسازی گروه سایپا، برای مهندسی، تولید، مونتاژ و تست انواع کالیپر ترمز و مجموعه مستر بوستر خودرو از آمادگی فنی و تولیدی بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر طیف گسترده‌ای از انواع کالیپرهای ترمز شامل شاهین، خانواده تیبا، پراید، پژو 405، وانت نیسان، آفرود ارس، سیلندر ترمز چرخ عقب تیبا، نیسان و مزدا و همچنین مجموعه بوستر مستر را تولید می‌کند.

مدیرعامل سمتکو تصریح کرد: این شرکت، با توجه به نام‌گذاری سال جدید مبنی بر رشد تولید و در راستای اهداف سازمانی خود، برنامه‌های متعددی برای افزایش تولید و توسعه محصولات خود در نظر گرفته است.

به گفته وی افزایش آمار تولید کالیپر اکسل جلوی خودروهای شاهین، تیبا، نیسان و مستر بوستر خودروهای سری X200 سایپا، راه‌اندازی و آماده‌سازی خط تولید مستر بوستر خودروی ساینا و خودروی راین R3 و مستر بوستر با قابلیت Brake Assist (سیستم ترمز کمکی)، از جمله مهمترین برنامه‌های این شرکت برای سال جاری است که هم‌اکنون با پیشرفت قابل ملاحضه‌ای در حال اجرا است.

علیزاده افزود: همچنین پروژه‌های تولید کالیپر اکسل عقب خودروی شاهین و کالیپر اکسل جلوی خودروی P90 و مستر بوستر ESP ، جهت کاهش و قطع وابستگی به واردات در برنامه کاری شرکت قرار گرفته و در حال طی کردن مراحل طراحی مهندسی و نمونه‌سازی است.

مدیرعامل سمتکو در پایان افزود: شرکت سمتکو علاوه بر فعالیت های خودرویی خود به عنوان یکی از شرکتهای کاملاً تخصصی و صاحب نام در زمینه ساخت انواع گیج ، جیگ و فیکسچرهای صنعتی در حال فعالیت و ارائه خدمات بوده و عملکرد موثر و مفید این واحد در سال گذشته علاوه بر رفع نیازهای داخلی شرکت، امکان ارائه خدمات ارزنده و گسترده به سایر صنایع را فراهم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha