کد خبر 205549
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

۵ هزار دیدار با خانواده شهدای شهرستان‌های استان تهران ثبت شد

۵ هزار دیدار با خانواده شهدای شهرستان‌های استان تهران ثبت شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ثبت بیش از پنج هزار دیدار در سامانه سجایا از ابتدای سالجاری گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ دیدار به صورت ماهانه از خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان‌ها در قالب طرح سپاس منطبق بر برنامه عملیاتی امسال است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ عباسعلی رضایی روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران چهاردانگه با تأکید بر اهمیت حفظ نام و یاد شهیدان در فضای عمومی جامعه اظهار داشت: پدران و مادران شهدا مایه عزت و آبروی کشور و راویان معتبر روزهای حماسه و ایثار هستند و امروز وجود این عزیزان برای همه ما یک نعمت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این برکتی که خداوند به شما والدین شهدا داد عزتی بزرگ برای کشور است و به فرموده رهبر معظم انقلاب شما عزیزان عزت و افتخار کشور و اسلام هستید.

وی افزود: مادران معظم شهدا، اسطوره‌های صبر و از خود گذشتگی هستند و در سایه این فداکاری‌ها بود که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شکل گرفت و امروز شاهد گسترش روحیه ایثارگری و خدمت جهادی در کشور هستیم.

رضایی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار و ۸۰۰ پرونده ایثارگری داریم که از این تعداد، ۱۲ هزار پرونده مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غیر بومی است.

گفتنی است بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حال خدمت‌رسانی به هشت هزار و ۵۰۰ خانواده معظم شهید، ۲۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و آزاده و ۱۲ هزار ایثارگر مهمان است.

بنیاد چهاردانگه به ۳ هزار و چهارصد ایثارگر خدمت‌رسانی می‌کند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه چهاردانگه از خدمت‌رسانی به ۳ هزار و ۴۰۰ ایثارگر خبر داد و گفت: طرح سپاس و دیدار خانواده شهدا و جانبازان با مشارکت سایر دستگاه‌ها در حال اجرا است.

باقرعبدالله زاده در گزارشی از اقدامات انجام شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه اظهار داشت: در حال حاضر در چهاردانگه و مناطق ۱۸ و ۱۹ بیش از سه هزار و چهارصد خانواده شهید و ایثارگر ساکن هستند که پرونده ایثارگری آن‌ها در بنیاد چهاردانگه قرار دارد.

این مسئول ارتباط مؤثر و دوسویه با ایثارگران را به عنوان اولویت کار بنیاد شهید دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان و جانبازان و آزادگان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی ما تداوم دیدار و تکریم والدین شهدا و ایثارگران است، افزود: با همراهی رؤسای ادارات و ائمه جمعه و نیز اعضای معتمدین معین، سرکشی و دیدار با ایثارگران انجام و در این دیدارها ضمن بررسی مشکلات و درخواست‌های احتمالی خانواده، پیگیری‌های لازم نیز انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha