کد خبر 205537
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

نماینده مجلس: ۱۰۰ میلیارد دلار منابع ایران در خارج از کشور بلوکه است

نماینده مجلس: ۱۰۰ میلیارد دلار منابع ایران در خارج از کشور بلوکه است

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار منابع کشور در خارج از کشور بلوکه است، ولی کشور با منابع داخلی مدیریت می‌شود و محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ عباس گلرو روز چهارشنبه در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان با حضور سردار جمال الدین آبرومند دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری افزود: مدیریت منابع داخلی یکی از چالش‌هایمدیریت کشور است و در این زمینه ضرورت دارد ساختار بودجه اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در حوزه اصلاح ساختار بودجه ورود جدی داشته و این مساله را به سمت محرومیت‌زدایی سوق داده است، تاکید کرد: در بحث منابع مالی در کشور کمبود و محدودیتی نداریم.

وی با بیان اینکه همه‌ نعمت های خدادادی در ایران اسلامی وجود دارد، بیان کرد که بحث توسعه کشور به‌ویژه در حوزه دانش‌بنیان همواره مورد تاکید بوده است.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اخلاص در عمل، پیگیری در امور، توجه به امر عدالت‌محوری و کار ‌جهادی بر پایه دانش‌بنیان، در راستای افزایش بهره‌وری، باید به صورت ویژه مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: منابع مالی و بیت المال امانتی است که مسئولان‌ باید در خصوص مدیریت آن توجه جدی داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محرومیت در استان سمنان از میامی و شاهرود و بیارجمند تا گرمسار گسترده است و متمرکز نیست و امید می رود با همت سپاه‌پاسداران و با استفاده از منابعی که امانت در اختیار مسوولان قرار دارد، اقدامات محرومیت‌زدایی در دستور کار باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha