کد خبر 205526
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

پدر شهیدان صادقی در شهرری به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان صادقی در شهرری به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج علی اکبرصادقی» پدر شهیدان والامقام «علیرضا و محمدرضا صادقی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در سن ۷۹ سالگی در شهرری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حاج علی اکبرصادقی که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، ۲ فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، در سن ۷۹ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این پدر بزرگوار شهیدان ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه) در منطقه علی‌آباد شهرری تشییع و در بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده می‌شود.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، در پیامی درگذشت زنده‌یاد حاج علی‌اکبر صادقی را به مادر بزرگوار شهیدان و سایر بازماندگان تسلیت گفت.

شهید «محمدرضا صادقی» در شهرستان ری به دنیا آمد، او دانش آموز دوره متوسطه بود که راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و سرانجام پس از دلاوری‌های فراوان بیست و دوم فروردین ماه سال ۱۳۶۶ با سمت آرپی‌جی‌زن در شلمچه به شهادت رسید.

شهید «علیرضا صادقی» یازدهم آذر ماه ۱۳۴۶ در محله صفاییه از توابع شهرستان ری به دنیا آمد، تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت و سپس به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

این شهید گرانقدر در بیست و هفتم بهمن ماه ۱۳۶۴ با سمت آر پی جی زن در فاو عراق بر اثر مصدومیت شیمیایی و اصابت ترکش خمپاره به صورت، شکم و کتف به شهادت رسید.

مزار وی در بهشت زهرا (س) قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha