کد خبر 205510
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

قاضی زاده هاشمی:

غیرت ریشه در وجود و تاریخ مردم ایران دارد

غیرت ریشه در وجود و تاریخ مردم ایران دارد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخی از حکومت های استکباری درصدد از بین بردن غیرت در بین مردم هستند که همواره با شکست مواجه شده اند، زیرا غیرت ریشه در وجود و تاریخ مردم ایران دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم کاروان غیرت که به مناسبت بزرگداشت اربعین شهید حمید رضا الداغی برگزار شد، گفت: غیرت مردم ایران ریشه در اصل وجودی آنها دارد، برخی از حکومت های استکباری درصدد از بین بردن این اخلاق ارزشی در بین مردم هستند که همواره با شکست مواجه شده اند، زیرا غیرت ریشه در وجود و تاریخ مردم ایران دارد.

وی افزود: خداوند بعضی از دردانه ها را ذخیره می کند تا در روز خاصی از آن ها رونمایی کند که ماموریت آنها تبلیغ و تحسین دین است، به همین دلیل هم به نحوی برای رونمایی از آنها صحنه آرایی می کند تا مردم او را بشناسند. شهید الداغی در زمره این افراد بود که قلوب جامعه را متحول کرد.   رئیس بنیاد شهید گفت: مفهوم غیرت یک مفهموم تاریخی در ملت ایران است. ملت ایران یک ملت غیور است که حفاظت از حریم زنانش را همواره امری اصولی می داند.

دشمنان با جنگ فرهنگی خودشان را پیروز صحنه می دانستند و درصدد تعرض و صدمه بودند و با ایجاد ناامنی و آشوب می خواستند ایستادگی و پایبندی به اصول دین را از بین ببرند. وی ادامه داد: در این بین یک اتفاقی می افتد که فردی مانند شهید الداغی که گفته می شود از قشر خاکستری کشورمان بود به روی صحنه می آید و با غیرتش از بانوی مملکتمان دفاع می کند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: خداوند او را برای چنین روزی در نظر گرفته بود. این کار خداوند بود که در آن لحظه شرایطی فراهم شود که جهانیان بدانند که ایرانیان غیرت دارند و این برنامه مهندسی شده جبهه معاند از بین برود.

  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حضور هنرمندان در برنامه امروز و حاضر شدن این هنرمندان ارزشی و موضع گیری آنها در این جریان نشان از آن دارد که همواره هنرمندان پای کار هستند و اینکه یک عده می خواهند هنرمندان را مخالف نشان بدهند صحیح نیست و هنرمندان  ما همیشه پای کار بوده اند. مردم می دانند که این شهید متعلق به ملت ایران است و حاضر نیستند غیرت و اصول اولیه خود را زیر پا بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha