کد خبر 205444
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان موسسات اعتباری ابلاغ شد

آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان موسسات اعتباری ابلاغ شد

بانک مرکزی در راستای اجرای تکالیف مقرر در قانون بودجه سال ۱۴۰۲، آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها و شرکت‌های وابسته آن‌ها را تدوین و ابلاغ کرد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ بانک مرکزی در راستای اجرای تکالیف مقرر در قانون بودجه سال ۱۴۰۲، آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها و شرکت‌های وابسته آن‌ها را تدوین و ابلاغ کرد. در متن این بخش‌نامه آمده است:

در اجرای تکالیف مقرر در جزء‌های (۳) و (۴) ذیل بند (ح) تبصره (۱۶) «قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور»، مبنی بر این‌که؛ «بانک مرکزی مکلف است حداکثر تا یک ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون، آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها و شرکت‌های وابسته آن‌ها را تدوین و ابلاغ نماید و سقف پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها و شرکت‌های وابسته به آن‌ها را که با نرخ پایینتر از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار پرداخت می‌شود، مشخص نماید.»، به پیوست نسخه‌ای از «آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان مؤسسات اعتباری» مصوب جلسه مورخ ۰۸‏/۳‏/۱۴۰۲ هیأت عامل محترم بانک مرکزی برای استحضار ایفاد می‌گردد.

در خاتمه این بخشنامه آمده است، مراتب به قید تسریع و با لحاظ مفاد بخشنامه شماره ۱۴۹۱۵۳‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۹۶ مورخ ۱۶‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۵‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۱۳۹۶ به تمامی واحدهای ذی‌ربط آن بانک‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/مؤسسه اعتباری غیربانکی ابلاغ شده و بر حسن اجرای آن نیز نظارت دقیق به عمل آید. ‏‏‏‏‏‏‏

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha