کد خبر 205439
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

آخرین قیمت ارز و طلا در بازار

آخرین قیمت ارز و طلا در بازار

قیمت ارز و طلا در جریان معاملات امروز بازار نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش ۱۰۰ تومانی، ۴۱ هزار و ۴۲۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۶۵۶ تومان کشف قیمت شد.

دلار امروز در بازار ارز تهران و به نرخ توافقی صرافی در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۱ هزار تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۶۶ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، به دلیل نبود تقاضا، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز ‌قیمت دلار را ۴۸ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام می‌کنند.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه امامی (طرح قدیم) در بازار امروز، به نرخ ۲۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار، به نرخ ۱۵ میلیون و ۴۷۰ تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰  میلیون و ۷۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی امروز با افزایش ۳۷ صدم درصدی، ۱۹۶۴ دلار بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha