کد خبر 205434
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

جنایت‌های آمریکا در حق بشریت باید تبیین شود

جنایت‌های آمریکا در حق بشریت باید تبیین شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تبیین ابعاد مختلف جنایت‌های آمریکا در حق بشریت به ویژه ملت ایران، از ضرورت‌های امروز کشور است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری هفته افشای حقوق بشر آمریکایی که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در هر جای جهان که در آن، ظلم، ستم و جنایتی در حق بشریت صورت می‌گیرد، در آنجا رد پایی از آمریکای جنایتکار وجود دارد.

وی افزود: امروز جامعه اسلامی باید با ابعاد مختلف جنایت آمریکا علیه بشریت به ویژه ملت ایران به خوبی آگاه شود تا آن کسانی که تلاش دارند تا جای پای این کشور را به ایران باز کنند، در این کار با آگاهی و هوشیاری مردم مواجه شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیرماه برای ملت ایران، با خاطرات دردآور جنایات آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه است، سوءقصد به رهبر معظم انقلاب در ۶ تیرماه و فاجعه دردناک هفتم تیرماه و شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و ۷۲ یار امام و امت تنها گوشه‌ای از جنایات آمریکا علیه مردم ایران است.

محمودی اضافه کرد: تقارن روز هفتم تیرماه با روز عرفه یک فرصت استثنایی است که در تمام برنامه های دعای عرفه جنایات آمریکا در حق بشریت برای مردم بازگو شود.

وی استفاده از فرصت و ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ ای در بیان جنایات آمریکا را بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها و فعالان فضای مجازی می‌توانند با تولید محتوای مناسب، ضمن معرفی چهره پلید آمریکا، شخصیت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و تفکر ناب ایشان را به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی کنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از ۶ تا دوازدهم تیرماه یادآور شد: همزمان با هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، ویژه برنامه‌ای در مسجد ابوذر تهران و یادمان شهدای هفتم تیر در سرچشمه و مزار شهدا در قطعه ۷۲ تن بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

ششم تا دوازدهم تیر همزمان با سالروز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب و شهادت شهید بهشتی و یاران با وفای ایشان به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha