کد خبر 205429
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر:

درخواست ارتقای تحصیلی و هیات علمی ایثارگران سلامت پیگیری می شود

درخواست ارتقای تحصیلی و هیات علمی ایثارگران سلامت پیگیری می شود

مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر گفت: درخواست خانواده شاهد و ایثارگر خواهان ارتقای تحصیلات دانشگاهی و عضویت در هیات علمی دانشگاهها، پیگیری می شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ " مجید احمدی" روز سه شنبه در جمع ایثارگران سلامت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اراده جمعی برای پیگیری مشکلات جامعه ایثارگران و شاهد، اظهار کرد: پیگیری مشکلات و مطالبات متناسب با ظرفیت ها دنبال می شود.

احمدی با اشاره به مطالبات سنواتی ایثارگران گفت: این نوع مطالبه در همه دانشگاه‌ها وجود دارد که گاهاً به دلیل کمبود منابع محقق نمی شود و با مشکلاتی مواجه می شود.

مشاور وزیر بهداشت در ادامه صحبت ها به ظرفیت های قانونی تبدیل وضعیت های اشاره و تاکید کرد: متناسب با ظرفیت دانشگاه اقدامات لازم برای افراد واجد شرایط انجام می شود.

در این نشست تعدادی از فرزندان و کارکنان شاهد و ایثارگر درخواست هایی همچون "تبدیل وضعیت افراد و فرزندان"، "توجه به‌سختی کار"، "تسهیلات مسکن"، "معافیت‌های مالیاتی"، "تسهیلات در حوزه‌های مختلف"، "توجه به تأمین داروهای خاص"، "بازنشستگی کارکنان"، "پاداش و مرخصی‌ها" و "بلاتکلیفی مطالبات کارگران و کارکنان به خصوص در بخش‌های اورژانس" در حضور مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر مطرح کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha