کد خبر 205404
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

دادستان قزوین خواستار بررسی صحت واگذاری زمین ورزشی گلها شد

دادستان قزوین خواستار بررسی صحت واگذاری زمین ورزشی گلها شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با صدور ابلاغیه ای خواستار بررسی صحت خبر واگذاری زمین ورزش گلها به یک باشگاه خصوصی و برخورد قانونی با مسببان احتمالی این اتفاق شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حسن رجبی روز سه شنبه در این خصوص گفت: دادستانی نظر به درخواست تعداد کثیری از اولیای دانش آموزان قزوینی به عنوان مدعی العموم در خصوص مساله زمین چمن گلها ورود پیدا کرد.

وی ادامه داد: نظر به مطالبه گری تعداد کثیری از اولیای دانش آموزان مبنی بر محروم شدن فرزندانشان از مجموعه زمین چمن فوتبال موسوم به گلها و نظر به اهمیت گسترش ورزش همگانی و ضرورت برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان و در راستای حفظ حقوق عمومی وفق ماده ۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری؛ دادستان مرکز استان در ابلاغیه ای به اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل ورزش و جوانان استان خواستار بررسی صحّتِ خبر واگذاری زمین به باشگاه خاص به صورت کامل، و در صورت صحت، بازگرداندن آن به دانش آموزان و باشگاه های مختلف و در نهایت معرفی مسبّبین و تضییع کنندگان حقوق عامه به این دادستانی قزوین جهت برخورد قانونی متناسب شد.

برخی رسانه ها در روزهای گذشته از واگذاری زمین ورزشی گل ها به باشگاه شمس آذر و اعتراض دانش آموزان و والدین آنها در پی این اتفاق خبر داده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha