کد خبر 205360
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

شاهرخ بیانی در گفتگو با «حیات»:

محرومیت 4 ماهه ساپینتو مانع ادامه حضورش در استقلال شد/ وضعیت تیم را برای فصل بعد خوب نمی‌بینم

محرومیت 4 ماهه ساپینتو مانع ادامه حضورش در استقلال شد/ وضعیت تیم را برای فصل بعد خوب نمی‌بینم

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم برای فصل آینده و همچنین دلایل عدم نتیجه گیری در فصل گذشته صحبت کرد.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد استقلال در فصل گذشته اظهار داشت: استقلال فصل فنی خوبی را پشت سر گذاشت ولی عدم شناخت ساپینتو از فوتبال ایران ابتدای فصل امتیازات زیادی از ما گرفت و در ادامه هم مشکلات دیگری از جمله مسائل مالی و حذف از آسیا روی روحیه تیم اثر منفی گذاشت و امتیازات دیگری از تیم در این راستا گرفته شد تا در نهایت لیگ برتر از دست برود، شکست در دربی و از دست رفتن قهرمانی لیگ هم به تیم ضربه روحی زد و این باعث استرس در بازی فینال شد، استرسی که کادرفنی نه تنها آن را کاهش نداد، بلکه خودش هم به آن دامن زد.

وی در مورد جدایی ساپینتو هم گفت: ساپینتو هم ویژگی‌های مثبت داشت و هم ویژگی‌های منفی ولی خب محرومیت 4 ماهه او مشکل بزرگی است که مانع ادامه همکاری می‌شد و به نظرم رفتنش تصمیم بهتری بود. هرچند او تیم را شناخته بود و در شرایط عادی می‌توانست بماند و تیم فصل بعد را ببندد و برای قهرمانی تلاش کند ولی این محرومیت بلند مدت مشکل بزرگی است که نمی‌شود آن را نادیده گرفت.

پیشکسوت استقلال در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم هم توضیح داد: به نظرم با توجه به شرایط مربی داخلی برای استقلال بهتر است چرا که سرمربی خارجی بخواهد بیاید مثل ساپینتو مدتی طول می‌کشد که با فوتبال ایران آشنایی پیدا کند و بازهم نمی‌تواند خودش تیم را ببندد و امتیازات زیادی صرف این آزمون و خطا خواهد شد و آخر فصل هم به خاطر همین امتیازات قهرمانی از دست می‌رود. مربیان داخلی خوبی داریم که می‌توانند استقلال را جمع و جور کنند و آن را به موفقیت برسانند. مگر پرسپولیس با مربی داخلی موفق نشد؟ پس نباید فکر کنیم فقط با مربی خارجی می‌شود نتیجه گرفت.

بیانی در مورد فصل آینده استقلال هم توضیح داد: شرایط اصلاً خوب نیست. مشکلات مدیریتی به قوت خودش باقی است در خصوص مسائل مالی هم نمی‌دانم اتفاق خاصی رخ دهد یا نه. حفظ ستاره های تیم مثل قایدی و محبی کار سختی است و از طرفی باید به فکر تقویت تیم هم باشند. محدودیت‌هایی هم که اخیراً از سازمان لیگ اعمال شده کار را سخت تر کرده است. امیدوارم هرچه زودتر تیم از بلاتکلیفی خارج شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha