کد خبر 205336
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

دویدن کنار فرزانه باعث افتخار من است!

دویدن کنار فرزانه باعث افتخار من است!

شب گذشته در جریان مسابقه جایزه بزرگ دو صد متر تهران، برای اولین بار حمیده اسماعیل‌نژاد در یک نبرد تن به تن و بسیار نزدیک موفق شد فرزانه فصیحی را شکست دهد و بدین ترتیب رتبه نخست این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ شب گذشته در جریان مسابقه جایزه بزرگ دو صد متر تهران، برای اولین بار حمیده اسماعیل‌نژاد در یک نبرد تن به تن و بسیار نزدیک موفق شد فرزانه فصیحی را شکست دهد و بدین ترتیب رتبه نخست این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

اسماعیل‌نژاد در این رقابت رکورد بسیار خوب 11.28 را از خود به ثبت رساند و فصیحی نیز که به دختر باد ایران شهرت دارد با ثبت زمان 11.34 در جایگاه دوم این رقابت قرار گرفت که این دو رکورد نشان دهنده رقابت نزدیک این دو دونده سرعت کشورمان است. اسماعیل‌نژاد درحالی موفق شد برای نخستین بار در یک رقابت تن به تن از سد فرزانه فصیحی بگذرد که چندی پیش هم در جریان مسابقات دو و میدانی در ترکیه، موفق به شکستن رکورد فرزانه فصیحی شده بود. به بهانه همین رکوردشکنی و رقابت جذاب به سراغ این دونده جوان کشورمان رفتیم تا با او گپ و گفت کوتاهی داشته باشیم که در ادامه آن را خواهید خواند.

تنها دویدن مزه ندارد، فرزانه به رکورد من اعتبار می‌بخشد!

اسماعیل‌نژاد در ابتدا با اشاره به مسابقات روز گذشته گفت: سال‌ها بود برای رسیدن به این جایگاه تلاش می‌کردم، برای صدم به صدم این ثانیه‌ها عرق ریخته بودم و اگرچه کمی دیر شد اما خوشحالم به آنچه که استحقاقش را داشتم رسیدم.

او در خصوص رقابت جذاب و نزدیکش با فرزانه فصیحی گفت: فرزانه یک قهرمان واقعی برای کشور ماست که من به دویدن کنار او افتخار می‌کنم و امیدوارم که در مسابقات بین‌المللی هر دوی ما برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم. حضور او باعث انگیزه بیشتر من می‌شود و می‌دانم که یک رقیب بسیار قدرتمند کنار خودم دارم که از کوچک‌ترین غفلت من بهترین استفاده را خواهد برد به همین دلیل رقابت با او بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

با حضور رئیس جدید اوضاع بهتر شده است

او در ادامه با اشاره به شرایط حال حاضر فدراسیون دوومیدانی و حمایت مسئولین از بخش زنان گفت: پیش‌تر به شما گفته بودم که همه هزینه‌های مربوط به مسابقات و حتی مربیان به عهده خودمان بوده، اما حالا باید بگویم که با آمدن آقای داوری همه چیز نسبت به قبل بهتر شده است. ایشان یک نگاه پدرانه به ما دارند و امیدوارم این نگاه پابرجا بماند. به طور کلی شرایط بهتر از قبل شده و ایشان به همه قول دادند که به زودی از نظر مالی هم وضعیت مطلوب خواهد شد.

تمام حواس من به مسابقات آسیایی است

این دونده جوان کشورمان در خصوص مسابقات آسیایی هانگژو گفت: مدت‌هاست که تمرکزم فقط برای این مسابقات است و هر روز دارم برای ثبت رکوردی بهتر در این رقابت‌ها تلاش می‌کنم. پیش از این فاصله میان دونده‌های کشورمان زیاد بود، اما حالا این رقابت نزدیک باعث شده که تلاش ما هم بیشتر شود و همه ما به دنبال حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی باشیم. این موضوع مختص من و خانم فصیحی هم نیست. حتی ملی پوشان جوانان کشورمان نیز با انگیزه‌ای بیشتر از قبل در حال ثبت رکوردهای جدید هستند.

اسپانسرها به ورزش زنان نیم‌نگاهی بیندازند

اسماعیل‌نژاد همچنین در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: حالا که ما دختران ورزشکار پتانسیل خود را نشان دادیم، امیدوارم که اسپانسرها هم به ورزش زنان نگاهی جدی‌تر داشته باشند تا در ادامه شرایط برای ما هم آسان‌تر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha