کد خبر 205264
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

فاضلی در گفتگو با «حیات»:

اعزام 77 جانباز ضایعه نخاعی و قطع عضو به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران به سرزمین وحی

اعزام 77 جانباز ضایعه نخاعی و قطع عضو به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران به سرزمین وحی

مسئول کاروان ویژه حج تمتع جانبازان از اعزام 77 جانباز ضایعه نخاعی و قطع عضو به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران به سرزمین وحی خبر داد و گفت: زائران در وهله نخست به مدت 5 روز در مدینه منوره حاضر می شوند و سپس جهت انجام عمره تمتع و حج تمتع به مکه مکرمه مشرف می‌شوند.

محمدحسن فاضلی مسئول کاروان ویژه حج تمتع جانبازان درخصوص جزئیات این اعزام به خبرنگار اجتماعی حیات، گفت: حدود 80 نفر از جانبازان ضایعه نخاعی و قطع عضو از سراسر کشور روز یکشنبه 21 خرداد ماه 1402 به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی با اشاره به شرایط خاص جانبازان بیان کرد: این جانبازان عزیز که به علت وضعیت جسمانی خاص شرایط حضور و سفر در قالب کاروان های عادی را ندارند به همت بنیاد شهید و امور ایثارگان در بستر کاروان های ویژه به سرزمین وحی اعزام می شوند.

فاضلی با بیان اینکه هرساله به تناسب تعداد جانبازان یک یا چند کاروان به سرزمین وحی اعزام می شود، افزود: امسال نیز قرار شد یک کاروان که شامل 77 جانباز است به همراه خانواده های خود  در موسم حج سال 1402 شرکت نمایند. ما نیز در قامت خدمت گزار تمام تلاشمان را می کنیم خدمت گزار خوب و موجهی برای این عزیزان باشیم.

مسئول کاروان ویژه حج تمتع جانبازان مطرح کرد: این کاروان از مبدا فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام و قرار شد پس از انجام موسم حج از فرودگاه جده به کشور بازگردد.

وی تصریح کرد: زائران در وهله نخست به مدت 5 روز در مدینه منوره حاضر می شوند و سپس جهت انجام عمره تمتع و حج تمتع به مکه مکرمه مشرف می‌شوند. 

فاضلی با اشاره به اینکه ما نایب الزیاره همه مردم ایران خصوصا خانواده های معظم شهدا، جانبازان هستیم خاطر نشان کرد: انشاالله این کاروان در صحت و سلامت کامل به سرزمین وحی اعزام و به کشور باز می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha