کد خبر 205138
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

برگزاری اختتامیه نخستین رویداد «مشکل‌گشا»

برگزاری اختتامیه نخستین رویداد «مشکل‌گشا»

اختتامیه نخستین رویداد مشکل‌گشا که با موضوع چالش‌های عدم رسیدن به ۱۰ میلیون حافظ قرآن در ایران و راهکارهای نوآورانه برای فائق آمدن به چالش‌های موجود برگزار شد، از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گره فرهنگی حیات، مشکل‌گشا سلسله‌رویدادهایی است که بر آن است تا هر بار روی یکی از معضلات ملموس و فراگیر مسائل فرهنگ دینی ایران به صورت حمایت و پرورش ایده‌های برگزیده اجرا شود و این‌گونه شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، مسئولان و علاقه‌مندان را درگیر حل آن مسئله کند.

نخستین رویداد مشکل‌گشا با موضوع چالش‌های عدم رسیدن به ۱۰ میلیون حافظ قرآن در ایران، از مطالبات مقام معظم رهبری و راهکارهای نوآورانه برای فائق آمدن به چالش‌های موجود حول موضوع مذکور از سال گذشته آغاز و با ارائه طرح‌های برتر برگزار شد.

برهمین اساس، مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نخستین مشکل‌گشا فردا دوشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در سالن جلسات سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی  تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان وصال شیرازی، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برگزار می‌شود.

در این مراسم راه‌یافتگان به مرحله پایانی با ارائه پاورپوینت در مقابل داوران از طرح‌های خود دفاع و در نهایت برگزیدگان معرفی و تجلیل می‌شوند.

جوایز این رویداد به شرح زیر است؛

به ازای هر ۱۰ گروه ۵۰ میلیون تومان حمایت مالی برای تولید محصول گروه برگزیده
استقرار تمامی گروه‌های توانمند شرکت‌کننده، در مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی

گفتنی است رویداد ملی مشکل‌گشا از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی از مراکز سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاددانشگاهی با همکاری وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha