کد خبر 205067
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

نماینده همدان: شخصیت کم نظیر شهدا برای نسل معاصر معرفی شود

نماینده همدان: شخصیت کم نظیر شهدا برای نسل معاصر معرفی شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا دارای خصوصیات اخلاقی خوبی هستند لذا باید برای نسل معاصر چنین شخصیت‌های کم‌نظیری به خوبی معرفی شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت‌الاسلام احمدرضا فلاحی در دیدار با مسئولان کمیته‌های ۲۳ گانه کنگره ملی هشت هزار شهید استان افزود: شهدا سرمایه‌های ما هستند که در دنیا نظیر ندارند و در هیچ کجای دنیا برای جهان معاصر نمونه آنها پیدا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانانی هستند که برای حفظ این کشور تلاش کردند اظهار داشت: برخی از کشورها در ساخت قهرمانان خود تلاش می‌کنند تا به عنوان یک اسطوره به نسل‌های آینده معرفی کنند.

وی اظهار داشت: نسل امروز باید بداند که ما در هشت سال دفاع مقدس فرماندهان و رزمندگانی داشتیم که با وجود سن پایین دست به اقدامات بزرگ زدند که گاهی باور آن سخت است اما حقیقت دارد زیرا اینها ارتش کلاسیک صدام را زمین‌گیر کردند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت شهدا باعث تعجب جهانیان شده است اظهار داشت: نسل جدید باید براساس این الگوها تربیت شوند به خصوص در شرایط امروز که الگوهای گمراه‌کننده فراوانی در فضای مجازی به نوجوانان ما ارائه دادند تا حاصل آن یک جامعه ناکارآمد باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین افزود: هر کدام از شهدای ما می‌توانستند یک مدیر موفق باشند و یک کشور اداره کنند که نباید به فراموشی سپرد لذا با برگزاری کنگره‌ای در سطح ملی می‌توان از فراموشی این ظرفیت با ارزش کشورمان حفظ و صیانت کرد.

حجت‌الاسلام فلاحی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نهایت توجه به حوزه ایثار و شهادت را دارند و هرگونه کمکی که در توان آنها باشد دریغ نخواهند کرد.

وی گفت: پیام کنگره ملی هشت شهید استان همدان این است که ذخایر با ارزش و قابل ارائه‌ای چون شهدا داریم که می‌توانند سعادت دنیا و آخرت نسل جوان را تامین کنند.

دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در مهرماه سالجاری برگزار می شود.

استان همدان هشت هزار شهید، ۱۸ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha