کد خبر 204912
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

همزمان با افتتاح خط راه آهن بستان آباد-خاوران توسط رئیس جمهور صورت گرفت؛

اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به مشهد با اولین قطار خط ریلی بستان آباد-خاوران

اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به مشهد با اولین قطار خط ریلی بستان آباد-خاوران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی گفت: صبح امروز ۱۹خرداد ماه پس از افتتاح خط راه آهن بستان آباد-خاوران توسط آیت الله رئیسی، تعداد ۱۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز با اولین قطار این خط ریلی به مشهد مقدس اعزام شدند.

جابر ابوالفتح زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی در گفتگو با حیات ضمن اشاره به سفر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان آذربایجان شرقی به مشهد مقدس با اولین قطار راه ‌آهن بستان آباد – خاوران (تبریز) گفت: در پی سفر دور دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی با پیشنهاد بنیاد شهید قرار بر این شد که بعد از افتتاح خط راه آهن بستان آباد-خاوران که در نزدیکی شهر تبریز است، تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان معزز با اولین قطار و از طریق این خط ریلی به مشهد مقدس اعزام شوند.

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی که به انجام رساندیم امروز صبح ۱۹ خرداد ماه این سفر مبارک اتفاق افتاد. پس از افتتاح این خط راه آهن توسط آیت الله رئیسی تعداد ۱۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از طریق این خط به مشهد مقدس اعزام شدند.

ابوالفتح زاده اضافه کرد: انشاالله از امروز تا روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه این عزیزان در مشهد مقدس حضور خواهند داشت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی بیان کرد: پس از افتتاح خط راه آهن بستان آباد-خاوران خانواده معظم شهدا با آقای رئیس جمهور دیدار کردند، همچنین در این جلسه این خانواده های محترم صحبت‌ها و مسائل خود را به صورت چهره به چهره با رئیس جمهور و تیم همراه ایشان در میان گذاشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: انشاالله برای این عزیزان برنامه‌های متنوع فرهنگی در مشهد مقدس برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز همیشه برای ملت ایران مایه افتخار و سربلندی هستند. ما باید قدردان تمام زحمات این بزرگواران باشیم.

همچنین باید هر کار مبارکی که رقم می‌خورد با حضور این عزیزان برگزار شود و در تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کوشا باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha