کد خبر 204799
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

۱۲۸ دستگاه اتوبوس شهرداری تبریز با حضور وزیر کشور رونمایی شد

۱۲۸ دستگاه اتوبوس شهرداری تبریز با حضور وزیر کشور رونمایی شد

همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، ۱۲۸ دستگاه اتوبوس تازه خریداری شده از سوی شهرداری تبریز با حضور وزیر کشور رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ احمد وحیدی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از این اتوبوس ها، در گفت و گویی کوتاه با رانندگان، از آنها خواست تا برنامه ای ارایه دهند که در آینده این اتوبوس ها به خود آنها واگذار شود.

وزیر کشور همچنین در مورد پیگیری موضوع عدم شماره گذاری اتوبوس‌های جدید، دستور بررسی و تسریع در شماره گذاری این اتوبوس‌ها را صادر کرد.

شهردار تبریز نیز ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور اظهار کرد: طبق قراداد، آماده تحویل ۳۰۰ دستگاه اتوبوس بودیم و این در حالی است که تاکنون موفق به تحویل ۱۸۰ دستگاه اتوبوس شده‌ایم.

یعقوب هوشیار افزود: بر اساس توافق‌های صورت گرفته، هزینه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس پرداخت شده و مقرر شده این تعداد اتوبوس به شهرداری تبریز تحویل داده شود ولی در حال حاضر فقط ۲۳ دستگاه تحویل گرفته‌ایم.

وی در مورد تامین نیازهای وسایط نقلیه عمومی شهر تبریز گفت: شهرداری در تلاش است در این زمینه کمبودهای موجود را برطرف کند و علاوه بر اتوبوس‌های خریداری شده ۱۳ دستگاه اتوبوس را بازسازی کرده و همچنین ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز آماده بازسازی است.

هوشیار افزود: شهر تبریز با توجه به وسعت و میزان ترددهای درون شهری نیازمند تعداد زیادی اتوبوس است و طبق بررسی‌های صورت گرفته حدود ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای رفع نیازهای شهر تبریز نیاز است که امیدواریم با تدابیر دولت سیزدهم و همکاری‌های لازم بتوانیم میزان اتوبوس‌های شهر را به استاندارد لازم برسانیم.

در مراسم رونمایی از اتوبوس های تازه خریداری شده شهرداری تبریز وزیر کشور، معاون وزیر، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و چند تن از مدیران شهری حضور داشتند.

در دومین سفر آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به آذربایجان‌شرقی، ۳۷ پروژه‌ عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز با ۱۷۵۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha