کد خبر 204796
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

معاون استاندار خراسان جنوبی:

بیان پیشرفت‌های مختلف در جهاد تبیین مد نظر قرار گیرد

بیان پیشرفت‌های مختلف در جهاد تبیین مد نظر قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: در جهاد تبیین، بیان پیشرفت‌ها در همه زمینه‌ها باید مد نظر قرار گیرد زیرا موجب امید مردم و یاس دشمن می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ ناصر ناصری در جمع مدیران و کارکنان یک واحد صنعتی در بیرجند گفت: از بدو انقلاب تاکنون همواره در معرض توطئه‌های استکبار جهانی بوده‌ایم.

وی افزود: علیرغم همه موانعی که دشمن در خرمشهر ایجاد کرده بود اما با تلاش رزمندگان این توطئه خنثی شد و بعد از آن در همه میدان‌ها با روحیه انقلابی و جهادی، دشمن محکوم به شکست شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی همواره در معرض توطئه دشمن بوده و چون از راه جنگ نظامی ناامید شدند بعد از رحلت امام خمینی (ره) در تحلیل‌های سیاسی به دنبال قطع ارتباط معنوی بین مردم و امام بودند که همه تحلیل‌هایشان اشتباه از کار درآمد.

وی گفت: با همه توطئه‌های دشمنان، پرچم نظام به دست رهبر معظم انقلاب افتاد که در شرایط سخت، فتنه‌های فراوانی را مدیریت کرد.

ناصری، خودکفایی را مهمترین خواسته رهبری عنوان کرد و گفت: باید با ایده‌های داخلی، وابستگی به غرب کم شود و با استقلال در همه عرصه‌ها رو به پیشرفت حرکت کنیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در سال‌های بعد از انقلاب دستاوردهای زیادی داشته و در زمینه‌های مختلف به خودکفایی رسیده، در زمینه تسلیحات نظامی اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که موجب هراس ابرقدرت‌ها شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی در ادامه از کویر تایر به عنوان نگینی در منطقه کویری کشور یاد کرد و گفت: با ایثار و از خودگذشتگی کارکنان این مجموعه شاهد رونق تولید هستیم و چنین واحدهای تولیدی در منطقه‌ای دور از مرکز توانسته‌اند روی پای خود بایستند.

وی اراده و ایمان قلبی را رمز موفقیت در هر عرصه‌ای دانست و افزود: خدمت به مردم باید مهمترین هدف در همه زمینه‌ها باشد تا شاهد اقدامات غرورآفرین باشیم.

ناصری اظهار داشت: همدلی بین کارکنان، مدیران و کارگران واحدهای تولیدی موجب رونق بیش از پیش می‌شود و نظام پیشنهادات در این واحد صنعتی نمونه خوبی از هم اندیشی‌هاست.

مدیرعامل شرکت کویر تایر هم در این نشست گفت: تلاش شده به حل مشکلات کمک کنیم و هسته سازمان نظام پیشنهادات در همین راستا شکل گرفته است.

سید محمدحسین زینلی افزود: این واحد صنعتی نقطه تداومی دارد که علیرغم تنش‌های اقتصادی همچنان پابرجاست.

وی با اشاره به تاثیر صنعت لاستیک بر اقتصاد و معیشت شرق کشور و کاهش بیکاری گفت: تاسیس این شرکت به حدود ۲۴ سال قبل بر می‌گردد و تاکنون تلاش شده با جلب مشارکت کارکنان در مدیریت، نظام‌های فرسوده منسوخ را به هم ریخته و با نوآوری دوام کار را افزایش دهیم.

کارآفرین نمونه ملی اضافه کرد: بیش از ده‌ها میلیارد تومان درآمد پایدار سالانه بنگاه و صدها میلیون تومان پاداش کارکنان حاصل هم اندیشی سازمان نظام پیشنهادات در رفع بن بست‌ها بوده است.

همزمان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی در این واحد صنعتی از همکاران مشارکت کننده در نظام پیشنهادات تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha