کد خبر 204537
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

فاز نخست سامانه گرمسیری در ایلام با حضور رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد

فاز نخست سامانه گرمسیری در ایلام با حضور رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد

استاندار ایلام گفت: فاز اول پروژه سامانه‌ی گرمسیری با وجود همه مشکلات و تنگناهای مالی، با اعتبار ۲۷۰۰ میلیارد تومان، امسال با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ دکتر «حسن بهرام‌نیا» امروز سه شنبه، ۱۶ خرداد در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تاکید بر هدفمند شدن پژوهش‌ها  برای حل مسائل استان، اظهار کرد: هر پژوهش باید یک یک مسئله مهم استان را برطرف کند و انتخاب هر موضوع پژوهش‌ باید براساس آمایش سرزمینی و نیازهای اساسی استان باشد.

وی از تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد استان تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: طبق زمانبندی پروژه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ کشاورزی استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد با تخصیص اعتبار لازم تا پایان شهریور تکمیل می‌شوند و پروژه‌های‌ کلان و مهمی که سالهاست از کلنگ‌زنی آنان می گذرد و نیازمند اعتبار زیادی هستند برای تکمیل در قالب قرارداد «بی او تی» به بخش خصوصی واگذار می شود که در این راستا مقرر شده به زودی ۹ دستگاه اجرایی ۹ پروژه مهم و کلان استان را برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار کنند.

استاندار ایلام با تاکید بر توجه ویژه به اقتصاد دانش بنیان در استان، تصریح کرد: تمرکز اصلی دولت سیزدهم توسعه اقتصاد دانش بنیان است که در این راستا  افزایش بهره‌وری و بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه مدنظر است.

استاندار ایلام با اشاره به پروژه مهم و کلان استان ازجمله سامانه گرمسیری، از تکمیل و بهره‌برداری فاز نخست این پروژه خبر داد و افزود: این پروژه مهم با وجود همه مشکلات و تنگناهای مالی،  با اعتبار ۲۷۰۰  میلیارد تومان در این دولت، امسال با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار ایلام گفت:  قرارگاه رسانه‌ای متشکل از  مدیران روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی با  مدیریت استانداری و مسئولیت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشکیل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha