کد خبر 204321
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران در گفتگو با حیات:

حضور 200 تن از خانواده شهدا و جانبازان در مراسم ارتحال حضرت امام (ره)

حضور 200 تن از خانواده شهدا و جانبازان در مراسم ارتحال حضرت امام (ره)

رضایی با اشاره به تمهیدات اداره کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام از حضور 200 تن از خانواده شهدا و جانبازان در این مراسم خبر داد.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در گفتگو با خبرنگار حیات با اشاره به فرا رسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: همزمان با نیمه خردادماه که مصادف با سالروز وفات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، مردم و به ویژه جامعه ایثارگری برنامه های بسیاری را برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ایشان برگزار می کنند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان های استان تهران ستادی به این منظور تشکل و طی برنامه ریزی های صورت گرفته طی سه شب مراسماتی را در ورامین، قرچک و پیشوا برگزار کردیم که در این برنامه ها وزیر تعاون، وزیر ارشاد و رئیس دستگاه قضا حضور داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به برنامه های این اداره کل در مراسم ارتحال حضرت امام گفت: در مراسمی که با حضور سران لشکری و کشوری در مرقد امام خمینی (ره) برگزار می شود 200 تن از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان های استان تهران حضور به عمل خواهند آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha