کد خبر 204197
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰

مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر در گفتگو با «حیات»:

تثبیت نظام جمهوری اسلامی در روز ۱۵خرداد

تثبیت نظام جمهوری اسلامی در روز ۱۵خرداد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر عنوان کرد: قیام ۱۵ خرداد حرکتی بود که در راه خدا آغاز شد، این حرکت امروز منشأ برکات بزرگی در عصر ما شده است. ملتی که با وجود مشکلات مختلف و با اراده‌ای قوی، گوش به فرمان رهبرشان حرکت و خون خود را فدای این مرز و بوم کردند.

نعمت الله غلامپور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در گفتگو با «حیات» گفت: قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ از روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و از اهمیت و اعتبار بسزایی برخوردار است.

وی افزود: قیام ۱۵ خرداد حرکتی بود که در راه خدا آغاز شد، این حرکت امروز منشأ برکات بزرگی در عصر ما شده است. ملتی که با وجود مشکلات مختلف و با اراده‌ای قوی، گوش به فرمان رهبرشان حرکت و خون خود را فدای این مرز و بوم کردند.

غلامپور ضمن اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با همکاری و هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروهی از خانواده شهدا و ایثارگران به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر عنوان کرد: قرار است در روز ۱۵خرداد در تمامی شهرستان های استان بوشهر به خصوص مرکز استان مراسمی با محوریت سخنان آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شود.

گفتنی است ؛۱۵ خردادماه در تقویم ملی کشورمان، روز قیام خونین مردم جان‌برکفی بود که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha