کد خبر 204189
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰

وصیت‌نامه‌های شهدا را بخوانید از آنها درس بگیرید و عبرت بگیرید

وصیت‌نامه‌های شهدا را بخوانید از آنها درس بگیرید و عبرت بگیرید

در قسمتی از وصیتنامه شهید مظفری آمده است: دوستان خوبم اگر من شهید شدم مرا از یاد نبرید، حتماً نماز را سروقت بخوانید و یادتان نرود که به نماز جمعه بروید، زندگی نامه و وصیت‌نامه‌های شهدا را بخوانید از آنها درس بگیرید و عبرت بگیرید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید ستار مظفری فرزند یحیی سال 1344 در شهر مندلی عراق دیده به جهان گشود. به جرم ایرانی بودنی از کشور عراق به ایران آمدند، تا سوم متوسطه درس خواند و به عنوان بسیجی عازم جبهه مهران شد و سرانجام در هشتم بهمن ماه 1362 به فیض شهادت نایل آمد،مزار شهید در جوار امامزاده علی صالح (ع) قرار دارد.

در قسمتی از وصیتنامه شهید مظفری آمده است: «با سلام و درود برامام زمان (عج) و نایب برحقش حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، بهتر است وصیت نامه‌ام را با سخنی از رسول‌اکرم(ص) آغاز کنم که فرموده‌اند: خونی که در راه خدا ریخته شود با ارزش ترین خون هاست و همچنین حضرت امام فرموده‌اند : شهادت فوزی بس عظیم است.

من پای به این سرزمین مقدس گذاشته‌ام تا در راه اسلام با کفار بجنگم و از حریم مملکت اسلامی دفاع کنم و اگر هم خدا قبول کرد در این راه شهید شدم یعنی به آرزوی همیشگی خود رسیده ام .

دوستان خوبم اگر من شهید شدم مرا از یاد نبرید، حتماً نماز را سروقت بخوانید و یادتان نرود که به نماز جمعه بروید، زندگی نامه و وصیت‌نامه‌های شهدا را بخوانید از آنها درس بگیرید و عبرت بگیرید، امام  را دعا کنید و او را تنها نگذارید، در تشییع پیکر شهدا و مجالس مذهبی شرکت کنید.

سخنی چند با خانواده عزیزم و در حقیقت وصیتی چند به خانواده‌ام : از خداوند منان می خواهم که همیشه سالم و تندرست باشید ، در مرگ من هیچ گاه ناراحت نباشید و افتخار کنید که شما هم شهیدی را به اسلام بزرگ و این انقلاب اسلامی تقدیم نموده‌اید، همانند کوه استوار باشید زیرا از استواری و

پابرجایی  خانواده های شهداست که وحدت و یکپارچگی بین امت اسلام حکم فرماست. از خواهران عزیزم می خواهم برای شهادت من گریه نکنند، برای مظلومیت امام حسین(ع) گریه کنید ، برای بهشتی‌ها ، رجائی‌ها ، باهنرها گریه کنید که مظلوم از دنیا رفتند.

پدر و مادر عزیزم اگر سرزمین مقدس عراق به دست سپاهیان اسلام از دست بعثیان کافر آزاد شد، شما هم به کربلا می‌روید و امام حسین و دیگر ائمه را زیارت می‌کنید و از آنها بخواهید که این شهیدی که به اسلام هدیه نموده‌اید قبول کنند. مادرم شیرت را حلالم کن.

وصیت نامه ام برای اقوام و دوستانم بخوانید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha