کد خبر 204170
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

ال‌جی مانیتور قابل حمل جدیدی را معرفی کرد

ال‌جی مانیتور قابل حمل جدیدی را معرفی کرد

LG از یک نمایشگر جدید رونمایی کرده است. این نمایشگر البته برای گیمینگ و موارد حرفه‌ای مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و با طراحی قابل حمل، برای استفاده در بیرون از خانه و زمان مسافرت تولید شده است. مانیتور قابل حمل LG StanbyME Go 27LX5 درون یک کیف قرار گرفته است. با ادامه مطلب همراه ما باشید.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ LG یک محصول به نسبت عجیب را به معرفی کرده که می‌تواند به عنوان یک مانیتور قابل حمل در مواردی مانند سفر مورد استفاده قرار گیرد. مانیتور  LG StanbyME Go 27LX5 داحل یک کیف قرار گرفته و ابعادی 27 اینچی دارد.

مانیتور قابل حمل ال جی StanbyME Go 27LX5 یک نمایشگر لمسی 27 اینچی با رزولوشن 1080p دارد که درون یک کیف شبیه به کیف سامسونت به مشتریان فروخته می‌شود. این مانیتور را می‌توان داخل کیف به صورت 90 درجه عمودی یا افقی تنظیم نمود و ارتفاع آن را نیز تا 18 سانتی‌متر تغییر داد.

ال‌جی مانیتور قابل حمل جدیدی را معرفی کرد

این نمایشگر که از دالبی آتموس نیز پشتیبانی می‌کند، مانند یک تبلت نیز قابل استفاده است. ال‌جی در کنار مانیتور StanbyME Go 27LX5 اسپیکرهای 20 واتی نیز به فروش می‌رساند که با جهت قرار گیری نمایشگر در سازگاری هستند. 


مانیتور قابل حمل LG StanbyME Go 27LX5 به پلتفرم WebOS این شرکت مجهز شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای مورد نظر خود را از طریق گوشی اندروید یا iOS خود روی نمایشگر به نمایش گذارند. امکان اتصال به کامپیوتر از طریق کابل HDMI نیز به وجود آمده است.

ال‌جی مانیتور قابل حمل جدیدی را معرفی کرد

ال جی ادعا کرده که کیف این مانیتور توانسته 11 تست نظامی ارتش آمریکا را از سر بگذراند و در مقابل فشار، دما، غبار، لرزش، شوک و سقوط مقاومت داشته باشد. با باز و بسته کردن کیس، نمایشگر نیز روشن و خاموش می‌شود.

می‌توان تا 3 ساعت به صورت مداوم بدون نیاز به شارژ مجدد از نمایشگر قابل حمل LG StanbyME Go 27LX5 استفاده کرد. این مانیتور با قیمتی معادل 885 دلار از هفته آینده به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha