کد خبر 204065
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

اختصاصی «حیات»؛

تمدید خودکار قرارداد ساپینتو با قهرمانی در جام حذفی

تمدید خودکار قرارداد ساپینتو با قهرمانی در جام حذفی

طبق بندی در قرارداد ساپینتو، کسب عنوان قهرمانی جام حذفی منجر به تمدید قراردادش با استقلال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه استقلال در شرایطی تا ساعاتی دیگر آخرین بازی فصل خودش را در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس برگزار می‌کند که هنوز تکلیف ادامه همکاری با ساپینتو، سرمربی پرتغالی خودش مشخص نیست و تا کنون چند بار دعوت به گفتگو برای تمدید قرارداد به نتیجه قطعی نرسیده است.

ساپینتو اگرچه در کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ناکام بود ولی نمایش هجومی و جذابی که در این فصل تیمش ارائه داد باعث محبوبیت بالای او میان هواداران این تیم شده است و آنها خواستار حفظ این سرمربی برای فصل آینده هستند، اتفاقی که تا این لحظه به طور قطع رخ نداده و نگرانی‌هایی به همراه داشته است.

ساپینتو در چند مقطع اعلام کرده برای ماندن در استقلال بی میل نیست ولی شرط او ایجاد برخی موارد برای فصل آینده است تا بتواند مشکلاتی که در این فصل شاهدش بود را دیگر تجربه نکند و همین موضوع تمدید قراردادش را تا این لحظه به تعویق انداخته است. اگرچه خبرها حاکی از توافق اولیه میان طرفین است.

قرارداد ساپینتو با استقلال دو ساله بود که سال دومش به صورت توافقی لحاظ شده بود ولی طبق اخباری که به دست ما رسیده بندی در قرارداد این سرمربی پرتغالی وجود دارد که طی آن اگر وی موفق شود در طول فصل در یکی از دو جام معتبر فوتبال ایران عنوان قهرمانی را کسب کند، به صورت خودکار قراردادش تمدید خواهد شد.

بدین ترتیب اگر استقلال امروز موفق به شکست پرسپولیس و بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر شود، قرارداد ساپینتو به صورت خودکار تمدید می‌شود و تنها توافق مالی ذیل آن باقی می‌ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha