کد خبر 204044
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

پیام تبریک رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز محیط بان

پیام تبریک رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز محیط بان

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با صدور پیام تبریکی به مناسبت روز محیط بان گفت: تقارن ضمانت آهویی امام رضا ( ع) با کار بی‌وقفه محیط‌بانان و پاسداری از حیات‌وحش کشور باعث شده این روز میمون و شادی برای محیط‌بانان تداعی کننده یک پاسداری افتخار آمیز برای حیات وحش کشور باشد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت ۱۰ خرداد روز ولادت امام رضا ( ع) و تقارن آن با روز محیط بان در پیامی تصویری ضمن تشکر از زحمات محیط بانان افزود: محیط بانان معمولا در مناطقی که حتی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کمتر حضور دارند؛ در مناطق صعب العبور در مناطقی که کمتر انسان ها به صورت پیاده به آنجا دسترسی پیدا کردند در ارتفاعات با درجه حرارت بسیار پایین تا دشت های مرکزی با درجه حرارت بسیار بالا حضور پیدا می کنند تا از کیان سرزمینشان در بحث حیات وحش و پوشش گیاهی حفاظت کنند.

وی اظهارداشت: من این روز را به تمام این عزیزان و خانواده هایشان، خانواده های شهدای محیط‌بان و جانبازان این عرصه تبریک و شاد باش می گویم و امیدوارم بتوانم دستاوردهای شما عزیزان را در این روز مبارک هم به نحو عالی تشریح کنم و هم پاسدار ارزش هایی باشم که شما بزرگواران تقدیم سرزمین ایران اسلامی می کنید.

روز ولادت امام هشتم ما شیعیان مصادف است با روز محیط بان که در این روز برنامه های متنوعی در سراسر کشور به ویژه در مشهد مقدس برگزار می شود. البته این روز به طور رسمی در تقویم کشور درج نشده و سازمان محیط زیست در تلاش است تا این روز تقویم رشمی کشور ثبت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha