کد خبر 203957
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

سرهایی تراشیده برای قهرمانی

سرهایی تراشیده برای قهرمانی

تیم سپاهان در سال ۲۰۰۴ موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد که ماجرای جالبی در پس این افتخارآفرینی پنهان شده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از ۱۱ تا ۲۲ خرداد ماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

سپاهانی‌ها در سال ۲۰۰۴ بهترین عملکرد خود را در این مسابقات به نمایش گذاشتند؛ در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی تهران برگزار شد، طلایی‌پوشان با غلبه بر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند.

در این دیدار زردپوشان به مصاف الفحیحیل کویت رفتند که در پایان یک بازی پر حرف‌ و حدیث با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب حریف کویتی شدند و به مقام نایب قهرمانی رضایت دادند.
نکته جالب مربوط به این دوره از مسابقات اما اتحاد و همدلی میان بازیکنان سپاهان بود که قبل از شروع مسابقات این اتحاد را با یک حرکت نمادین به نمایش گذاشتند.

ماجرا از این قرار است که دو نفر از بزرگ‌تر های تیم که یکی از آن‌ها مجید رحیمی‌زاده مربی فعلی تیم هندبال سپاهان است، شب قبل از شروع مسابقات به اتاق بازیکنان می‌روند و از آن‌ها درخواست می‌کنند که موهای سر خود را بتراشند و این درخواست با موافقت دیگر بازیکنان مواجه می‌شود.

اتحادی مثال‌زدنی در میان بازیکنان آن تیم هندبال سپاهان شاید نمونه‌ای بی‌نظیر در ایران و حتی کم‌نظیر در آسیا و اروپا باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha